Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 437 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Boyz II Men, Mr. T i Jennifer Love Hewitt w podniebnej kampanii sieci Old Navy

niedziela, 12 maja 2013 0:05

Popularna w USA sieć odzieżowa Old Navy, tańszy "młodszy brat" marki GAP, od kilku miesięcy prowadzi kampanię, której akcja rozgrywa się na pokładzie samolotu, a pierwsza stewardessa próbuje ogarnąć chaos jaki wprowadzają celebryci, którzy stanowią główną atrakcję tych spotów. Gwiazdą najnowszej reklamy jest nieco zapomniana soulowa grupa wokalna Boyz II Men, która w latach 90-tych całkowicie zdominowała amerykańską listę przebojów - ich przeboje "End of the Road", "I'll make love to you", "One Sweet Day" (duet z Mariah Carey), "On bended knee" oraz "Water runs dry" spędziły łącznie ponad 50 tygodni na 1. miejscu listy Billboard Hot 100.

.

.

W reklamie Old Navy panowie z Boyz II Men stanowią część tzw. "inflight entertainment" (oferta rozrywkowa na czas przelotu) i z gracją parodiują swój własny przebój I'll Make Love to You

Love white jeans on you / Great new look for you / Ooooh oooh oooh

Jak zwykle nienagannie ubrani na biało promują tu damską kolekcję białych jeansów, bo jak mówi jedna z pań "white is the new blue" [biały to nowy niebieski].

.

.

Tymczasem aktor Mr. T - którego z pewnością pamiętacie jako B.A. Baracusa z serialu The A-Team [Drużyna A] w innej reklamie pojawia się w dość brutalny sposób, by poinformować pasażerów i nieco przerażoną stewardessę o ofercie nowych, jeszcze bardziej kolorowych T-shirtów w Old Navy.

.

.

Popularna aktorka Jennifer Love Hewitt - znana chociażby z kultowych horrorów "Koszmar minionego lata" i "Koszmar następnego lata" promuje "hoodies" czyli bluzy z kapturem. Nie trudno zgadnąć, bo już na początku aktorka przedstawia się nam jako Jennifer Love Hoodies, a później następuje prezentacja bluzy i jej specjalnego mechanizmu do flirtowania ;-)

.

agencja:  Crispin Porter + Bogusky


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Gwiazdy sportu - Leo Messi i Kobe Bryant - wprowadzają Turkish Airlines na światowe salony

piątek, 14 grudnia 2012 0:02

Turkish Airlines czyli narodowy przewoźnik lotniczy Turcji - to jedna z najdynamiczniej rozwijających się linii lotniczych z młodą flotą liczącą już 200 samolotów, które obsługują 260 destynacji na wszystkich kontynentach. W swojej misji Turkish wpisane ma, że chce być preferowaną europejską linią lotniczą, ale już w sloganie marki - Globally Yours [Globalnie Twoja] uwidaczniają się znacznie większe aspiracje tego przewoźnika, do których świetnie dopasowana jest cała strategia marketingowa!

.

.

Od dobrych kilku lat widać jak linia ta próbuje zbudować sobie wiarygodny, europejski wizerunek angażując się w sponsoring sportowy - Turkish Airlines posiada tytuł oficjalnej linii lotniczej dwóch najpopularniejszych drużyn piłkarskich - angielskiego Manchester United i hiszpańskiego FC Barcelona, co dodatkowo podkreślają dwa samoloty przemalowane w klubowe barwy obu zespołów.

.

.

Od 2010 roku gdy Turkish Airlines zaczęło latać na trasie Istambuł - Los Angeles ambasadorem marki jest również słynny amerykański koszykarz NBA Kobe Bryant, grający w klubie Los Angeles Lakers.  W ubiegłym roku Bryant wystąpił w globalnej kampanii Turkish Airlines.

.


.

W tym miesiącu - z okazji inauguracji połączenia Istambuł - Buenos Aires do grona ambasadorów Turkish Airlines dołączył argentyński gwiazdor footballu i zawodnik FC Barcelona - Leo Messi. 

.

Leo Messi i Kobe Bryant razem wystąpili w najnowszej kampanii Turkish Airlines, w której Ci dwaj światowej sławy sportowcy na pokładzie samolotu tureckich linii lotniczych rywalizują o względy małego łowcy autografów. Spot pt. Kobe vs Messi: Legends on Board z miejsca stał się hitem wirusowym na YouTube i w ciągu zaledwie tygodnia zgromadził już ponad 45 milionów wyświetleń!

.

agencja:  Alametifarika


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Powiew dekadencji i eleganckiej klasyki czyli Lana Del Rey w kampanii H&M

sobota, 22 września 2012 23:26

Trzeba przyznać, że sieć odzieżowa H&M ma dobrego nosa w doborze twarzy swoich kampanii reklamowych - w najnowszej promującej kolekcję Jesień 2012 występuje amerykańska piosenkarka Lana Del Rey, której nostalgiczna muzyka i wizerunek sceniczny nawiązują do amerykańskiego stylu lat 50-tych i 60-tych. Del Rey szerzej zaistniała zaledwie rok temu, gdy jej piosenka "Video Games" stała się wirusowym przebojem na YouTube.

.

.

Na potrzeby kampanii H&M Lana Del Rey nagrała cover słynnego przeboju "Blue Velvet", który napisano w 1950 roku, a w 1963 wykonanie Bobby Vintona wdarło się na 1. miejsce listy przebojów Billboard Hot 100.

.

.

Abstrahując od tego, czy Del Rey ma wystarczający talent i potencjał stania się prawdziwą gwiazdą współczesnej muzyki, to z pewnością ma bardzo charakterystyczny styl i unikalny wizerunek, w który H&M idealnie wpisało swoją jesienną kolekcję - właściwie nie musieli specjalnie stylizować panny Del Rey, bo przecież ona właśnie taka jest... Piękna i mocno niedzisiejsza!

.

.

Lana Del Rey jest po prostu idealnym wehikułem do sprzedawania kolekcji, która jest retro, a jednocześnie elegancka i bardzo kobieca w starym dobrym stylu. Spot telewizyjny H&M, który jak zwykle wyreżyserował Johan Renck, ma specyficzny, nieco odrealniony klimat - tym razem jest też ewidentnie inspirowany twórczością Davida Lyncha i jego filmem Blue Velvet.

.

.

Więcej zdjęć z jesiennej kolekcji H&M z Laną Del Rey oraz Look Book z jej udziałem znajdziecie na stronie H&M oraz na fanpage'u marki na Facebooku.

.

Poniżej możecie obejrzeć materiał zza kulis kręcenia video-clipu do "Blue Velvet", który w ciągu 3 dni od premiery wyświetlono już ponad 157 tysięcy razy na YouTube.

.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Kiefer Sutherland wypieka wystrzałowe babeczki z pomocą laptopa Acer Aspire Ultrabook

środa, 22 sierpnia 2012 0:21

Acer - tajwański producent sprzętu komputerowego - rozpoczyna właśnie dużą globalną kampanię promującą swoje innowacyjne laptopy Acer Aspire S5 Ultrabook

.

.

Gwiazdą otwierającego kampanię spotu pt. Bake It (powyżej trailer, a spot poniżej) jest hollywoodzki aktor Kiefer Sutherland - znany z głównej roli w kultowym serialu 24 godziny, ale mający na swoim koncie również kilka występów reklamowych, chociażby niedawną kampanię dla dezodorantów Axe pt. Fear No Susan Glenn

.

.

Sutherland wciela się tu w rolę twardziela przypominającego Jacka Bauera z 24 godzin, który postanawia otworzyć cukiernię i sprzedawać babeczki - w urzeczywistnieniu tego szalonego marzenia pomaga mu kumpel uzbrojony w najnowszego laptopa Acer Aspire S5 Ultrabook.

.

agencja:  Mother London (UK)   /   reżyseria:  Ivan Zacharias

 

Oczywiście Sutherland vel Jack Bauer nie byłby sobą, gdyby chciał handlować zwyczajnymi babeczkami - on musi mieć babeczki w swoim stylu czyli Dynamite Cupcakes, przygotowane przy użyciu młota pneumatycznego i miotacza ognia...   Komuś babeczkę?

 



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Ashton Kutcher za bardzo wczuł się w rolę Bollywoodzkiego producenta w kampanii Popchips

czwartek, 03 maja 2012 23:23

Ashton Kutcher, amerykański aktor znany głównie za sprawą swojego małżeństwa z aktorką Demi Moore, jest również jednym z udziałowców firmy Popchips z San Francisco, producenta niskokalorycznych chipsów, które są gotowane pod wysokim ciśnieniem, a nie smażone czy wypiekane jak tradycyjne chipsy - dzięki temu Popchips zawierają o połowę mniej tłuszczu.

W ubiegłym roku magazyn Forbes umieścił firmę Popchips na swojej liście 20 najbardziej obiecujących amerykańskich firm...  A teraz jeden z jej udziałowców Ashton Kutcher - celebryta i gwiazda Twittera - zaangażował się osobiście w kampanię reklamową chipsów, której motywem przewodnim jest fikcyjny serwis randkowy World Wide Lovers.

.

 

W spotach reklamowych Kutcher wciela się w kilka barwnych typów charakterologicznych - użytkowników wspomnianego serwisu randkowego, zaś sam produkt czyli chipsy Popchips pojawiają się tu raczej jako rekwizyt i nie są szczególnie promowane.

.

.

Ogółem w ramach kampanii nakręcono cztery różne wcielenia Ashtona Kutchera, ale niestety jedno z nich - postać rubasznego hinduskiego producenta z Bollywood - wywołało falę krytyki i oskarżeń o rasizm, a w konsekwencji spot został szybko wycofany z kampnii... Pozostało nam więc cieszyć oko pozostałymi wcieleniami Kutchera - np. postacią harleyowca o ksywce Swordfish.

.

 

Dziwne, że żadnych protestów nie wywołała jeszcze postać Darla - mocno przegiętego modnisia, który wygląda i zachowuje się jak klon słynnego niemieckiego kreatora mody Karla Lagerfelda...

.

 

Kampania ma za zadanie przekierować widzów na stronę http://worldwidelovers.com, która okazuje się być aplikacją o tej nazwie w ramach fanpage'u marki na Facebooku. Po polubieniu aplikacji można przystąpić do przygotowania spersonalizowanego materiału video dla wybranego znajomego z wykorzystaniem jednego z trzech wcieleń Ashtona Kutchera, a następnie opublikować takie video na Wallu tegoż znajomego...

.


.

Na koniec zostawiłem Wam trzecie wcielenie Kutchera - 24-letniego Nigela, współczesnego hippisa z burzą dreadów na głowie.

.

agencja: Zambezi, Los Angeles (USA)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

piątek, 18 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  27 340 993  

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 27340993
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6253
Bloog istnieje od: 3507 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl