Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 408 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Sam sok w mgnieniu oka dzięki blenderowi marki Tefal

sobota, 02 marca 2013 19:05

Ta seria reklam z Tajlandii promujących blendery marki Tefal to świetny przykład prostoty i minimalizmu, który przyciąga uwagę i przekazuje podstawową cechę produktu.

.

.

Właściwie nie ma co tu pisać - po prostu dobre kreacje do prasy!  Copy ograniczono do hasła Just The Juice [Sam Sok] i to w zupełności wystarczy przy tak ekspresyjnych visualach.

 .

.

Aż chce się pić...

.

agencja: BBDO Proximity Bangkok (Tajlandia)


Podziel się
oceń
4
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Smoka cień na rozkładówce zapowiada nadejście III sezonu popularnego serialu "GRA O TRON"

wtorek, 26 lutego 2013 23:07

Już 31 marca 2013 stacja HBO zacznie pokazywać w USA nowe odcinki z III sezonu popularnego serialu fantasy GRA O TRON  [Game of Thrones] opartego na cyklu powieści George'a R. R. Martina pt. Pieśń Lodu i Ognia. Fani serialu od dawna już wyczekują z utęsknieniem powrotu swojej ulubionej sagi - w szacownym dzienniku The New York Times ukazała się właśnie intrygująca reklama prasowa zapowiadająca trzeci sezon serialu, która jak na razie - w mojej opinii - zasługuje na miano najciekawszej prasówki tego roku!

.

.

Wszyscy fani serialu wiedzą, że smoki odgrywają kluczową rolę w jednym z głównych wątków GRY O TRON, a więc wybór tego symbolu z pewnością był bardzo celny.  To co jednak najbardziej przyciąga uwagę w tej reklamie to niesamowite wrażenie, jakby za naszymi plecami rzeczywiście przelatywał smok, który rzuca swój cień na gazetę.

.

.

Sprytnym rozwiązaniem jest też nałożenia cienia smoka na teksty fikcyjnych artykułów, które zajmują 90% powierzchni tej 2-stronicowej rozkładówki. Dzięki temu kreacja ta ma w sobie też pewien element "zagadki" - trzeba ją najpierw rozszyfrować i powiązać z tekstem reklamowym znajdującym się w prawym dolnym rogu lay-out'u.

Cień lecącego smoka pojawia się też w innych, bardziej standardowych reklamach serialu - jak chociażby poniższa w magazynie Entertainment Weekly.

.

.

Lecącego smoka wypatrzycie również w filmowym zwiastunie III sezonu GRY O TRON, który pojawił się na YouTube dosłownie 4 dni temu, a już zgromadził ponad 13.5 miliona wyświetleń!

.


Podziel się
oceń
6
3

komentarze (0) | dodaj komentarz

Mentos zgrabnie wpisuje swoje reklamy prasowe w zawartość wybranych czasopism

czwartek, 30 sierpnia 2012 0:31

Reklama prasowa ulega sukcesywnej i chyba nieodwracalnej degradacji - wraz z malejącymi nakładami pism, ograniczane są budżety, co zmniejsza clutter, a to z kolei owocuje mniejszą ilością niestandardowych i kreatywnych rozwiązań - bo po co się starać, skoro i tak nasza reklama będzie jedną z trzech zamieszczonych w danym numerze...  To oczywiście było pewne przejaskrawienie, bo są branże - jak chociażby moda czy ekskluzywne kosmetyki - dla których reklama w magazynach to ciągle podstawa, ale tam raczej trudno liczyć na wyjście poza kanon "beauty".  Dlatego bardzo ucieszyła mnie najnowsza amerykańska kampania gum do żucia Mentos Pure Fresh, która w przyciągający uwagę sposób wpisuje markę w specyfikę danego tytułu prasowego.

.

.

W męskim czasopiśmie Maxim ukazuje się powyższa egzekucja pt. "Knickers", w której ręka z opakowaniem Mentosów skutecznie przysłania wdzięki kuszącej swoim tyłkiem modelki - dość typowy widok w magazynach dla panów...

Hasło kampanii - Look, we have gum! [Patrz, mamy gumę!] - w prosty i zabawny sposób koresponduje ze zdjęciami.

.

.

W magazynach lifestylowych / z życia gwiazd - takich jak InTouch, People i US Weekly - pojawiać się będą dwie kreacje: powyższa pt. "Wardrobe Malfunction" z panią, która ewidentnie ma pewien problem z sukienką oraz poniższa pt. "Pants" z gwiazdorem, który jest tak roztargniony, że ponownie wyszedł na spacer z psem w samych slipkach - co by nie było, historia jak z naszego Show czy Party.

.

.

Na koniec mamy jeszcze projekt pt. "Streaker", który będzie się ukazywał w czasopismach sportowych takich jak ESPN The Magazine oraz Sports Illustrated.

.

agencja:  The Martin Agency, Richmond (USA)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Dochodzisz za wcześnie? Durex ma coś dla Ciebie!

poniedziałek, 28 maja 2012 1:48

Turecka kampania prasowa dla prezerwatyw marki Durex adresuje dość popularny insight "dochodzenia za szybko" - jak wiadomo seks to jedna z tych nielicznych aktywności, w których szybkość nie jest zaletą...

.

.

Durex wyposażył swoje gumki w środek mający opóźniać dojście do finału, a oto trzy kreacje prasowe z Turcji komunikujące tę korzyść. To co pozytywnie zaskakuje, to sprytne obejście intymnego problemu za pomocą czytelnej (i zabawnej) metafory.

. 

.

Prostota i minimalizm jak zwykle górą!  W copy wystarczyło napisać:  Coming early?  [Dochodzisz za wcześnie?], a pod logo Durexa dać dopisek z benefitem produktu Durex with delaying effect [Durex z efektem opóźniającym] - i wszystko jasne. 

.

agencja: Euro RSCG Instanbul (Turcja)

Art Director: Serhat Akavcı
Copywriter: Caner Apaydın
Photographer: Murat Süyür


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

MTV ostrzega: nie licz na seks w niebie - lepiej używaj gumek na ziemi!

piątek, 18 maja 2012 0:01

Młodzieżowa stacja telewizyjna MTV już od kilku lat regularnie przeprowadza kampanie promujące bezpieczny seks wśród swoich widzów.  W ubiegłym roku sporo szumu wywołała niemiecka kampania MTV prowadzona pod hasłem Seks to nie wypadek - teraz szanse na powtórzenie sukcesu ma kampania z Brazylii, której hasło przewodnie to: There is no sex in heaven. Stay alive. Use a condom [W niebie nie ma seksu. Używaj więc kondomów, by pozostać żywym]. 

.

.

Bohaterami trzech egzekucji prasowych są męskie członki - wyposażone w anielskie skrzydełka - które najwyraźniej śmiertelnie się nudzą przebywając w niebie...

.

.

Dla zabicia czasu anielskie członki grają w warcaby, oglądają telewizję lub oddają się swoim hobby - jak chociażby granie na harfie.  Niestety żadnego seksu nie widać na horyzoncie - wygląda na to, że z tym niebiem to jakaś niezła kicha i lepiej nie udawać się tam zbyt szybko!

.

agencja: Loducca Sao Paulo (Brazylia)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 581 964  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28581964
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl