Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 405 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Piwo, fasolka i guma do żucia - proste emocje sprzedadzą wszystko!

czwartek, 19 września 2013 0:53

Dziś chciałbym się podzielić z Wami trzema spotami telewizyjnymi, które pojawiły się w ostatnich tygodniach i zwróciły moją uwagę.  Nie ma w nich jednak nic szokującego, szczególnie śmiesznego czy kontrowersyjnego - są to proste historie, sugestywnie opowiedziane, które zostają w pamięci bo wywołują emocje.  Co ciekawe filmy te nie reklamują produktów, które wzbudzają duże emocje...

...no może poza piwem - dla niektórych Guinness to pewnie marka, która już sama w sobie wzbudza jakieś emocje, ale chyba dla większości to po prostu ciemne, irlandzkie piwo. W spocie pt. Wheelchair Basketball marka opowiada o przyjaźni, oddaniu, lojalności i wyborach, które podejmujemy, a które ujawniają prawdę o nas.

.

agencja:  BBDO New York (USA)

.

A wszystko to udało się zgrabnie zawrzeć w jednym z końcowych ujęć, gdy okazuje się, że tylko jeden z grających w kosza mężczyzn rzeczywiście jest niepełnosprawny. Powyższą reklamę Guinnessa wyświetlono już na YouTube ponad 6.4 miliona razy w ciągu 2 tygodni od jej premiery...

Kolejny spot TV, który stopniowo chwyta za gardło i ma to coś, co sprawia, że ludzie się nim dzielą w sieci to reklama gumy do żucia Extra pt. Origami. Tu z kolei mamy historię bliskiej relacji ojca z córką - pokazaną na przestrzeni wielu lat poprze drobne, ale znajome wszystkim sytuacje życiowe.  Uczucia ojca uzewnętrznione za pomocą drobnej rzeczy - origami wykonanego ze sreberka, w jakie owinięty jest listek gumy do żucia Extra...

.

agencja: Energy BBDO (USA)

.

Ostatni spot, który chciałbym Wam dziś zaproponować to brytyjska reklama fasolki Heinz, której narratorem jest starszy z dwóch braci.  Opowieść ma humorystyczny charakter, ale zakończenie zaskakuje dojrzałością i ciepłem, a fasolka Heinz okazuje się przekaźnikiem uczuć braterskich...

.

agencja: AMV BBDO London (UK)


Podziel się
oceń
3
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 581 943  

Kalendarz

« wrzesień »
pn wt śr cz pt sb nd
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28581943
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl