Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 437 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Psychologiczne testy na agenta tajemniczej organizacji Byzantium Security International promują nowy serial TV pt. "Hunted"

sobota, 29 września 2012 1:05

W ostatnich latach poziom kampanii reklamowych realizowanych na rzecz nowych seriali telewizyjnych wyraźnie się podniósł, choć w Polsce ciągle tego nie widać.  Serial to teraz niemal taki sam produkt jak jogurt czy batonik czekoladowy - trzeba go skutecznie "sprzedać" grupie docelowej.  Jeśli bowiem widownia serialu nie będzie wystarczająco duża, to serial spadnie z ramówki już po pierwszym sezonie, co jest porażką zarówno dla producenta, jak i zamawiającej stacji TV.

.

.

Brytyjska stacja BBC One oraz amerykański kanał kablowy Cinemax wspólnie wyprodukowały serial pt. Hunted, który w październiku będzie miał swoją premierę telewizyjną w obu stacjach. Powyżej możecie obejrzeć trailer zapowiadający tę produkcję. Serial opowiada historię niejakiej Samanthy (w tej roli Melissa George) - tajnej agentki wszechmocnej organizacji o nazwie Byzantium Security International, której misja brzmi: Elite protection for the world's elite [Elitarna ochrona dla światowej elity]. Organizacja ta ma już oczywiście swoją stronę w sieci: http://www.byzantiumsecurity.com.

.

Byzantium Security ma bardzo jasny przekaz "marketingowy" - We're not for everyone. Just the 1% that matters, a więc - nie jesteśmy dla każdego, jesteśmy dla tego 1%, który tak naprawdę ma znaczenie.

.

.

Jest to więc elitarna organizacja, która również werbuje tylko prawdziwą "elitę" - jedynie 1% populacji spełnia niesamowicie wyśrubowane kryteria pozwalające zostać agentem Byzantium Security.

.

.

Kampania outdoorowa, która wystartowała właśnie w USA nie mówi nic o samym serialu, ale odwołuje się do chęci bycia w "elicie", w tym najlepszym 1% populacji - jest to teaser, który zachęca do wejścia na wspomnianą stronę, na której czeka na nas pop-up kuszący możliwością sprawdzenia własnych możliwości w specjalnym teście psychologicznym!

.

.

I właśnie ten test - wieloetapowy, wykorzystujący najnowsze techniki, ale i pewnie specjalistyczną wiedzę psychologiczną - jest najbardziej niesamowitym elementem tej kampanii!  Gorąco polecam zrobienie całego testu - http://byzantiumtests.com -  bo najbardziej zaskakujące rzeczy wychodzą na końcu!

.

Mimo, że Byzantium Security adresuje zaledwie 1% wybitnych, to znając ludzką próżność i nadmierną wiarę we własne możliwości można być pewnym, że ta intrygująca kampania zainteresuje znacznie więcej niż tylko 1% populacji.  A jak Wam poszedł test na agenta - czy również zostaliście zwerbowani do tajnej pracy na rzecz Byzantium Security?

.



Podziel się
oceń
1
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Powiew dekadencji i eleganckiej klasyki czyli Lana Del Rey w kampanii H&M

sobota, 22 września 2012 23:26

Trzeba przyznać, że sieć odzieżowa H&M ma dobrego nosa w doborze twarzy swoich kampanii reklamowych - w najnowszej promującej kolekcję Jesień 2012 występuje amerykańska piosenkarka Lana Del Rey, której nostalgiczna muzyka i wizerunek sceniczny nawiązują do amerykańskiego stylu lat 50-tych i 60-tych. Del Rey szerzej zaistniała zaledwie rok temu, gdy jej piosenka "Video Games" stała się wirusowym przebojem na YouTube.

.

.

Na potrzeby kampanii H&M Lana Del Rey nagrała cover słynnego przeboju "Blue Velvet", który napisano w 1950 roku, a w 1963 wykonanie Bobby Vintona wdarło się na 1. miejsce listy przebojów Billboard Hot 100.

.

.

Abstrahując od tego, czy Del Rey ma wystarczający talent i potencjał stania się prawdziwą gwiazdą współczesnej muzyki, to z pewnością ma bardzo charakterystyczny styl i unikalny wizerunek, w który H&M idealnie wpisało swoją jesienną kolekcję - właściwie nie musieli specjalnie stylizować panny Del Rey, bo przecież ona właśnie taka jest... Piękna i mocno niedzisiejsza!

.

.

Lana Del Rey jest po prostu idealnym wehikułem do sprzedawania kolekcji, która jest retro, a jednocześnie elegancka i bardzo kobieca w starym dobrym stylu. Spot telewizyjny H&M, który jak zwykle wyreżyserował Johan Renck, ma specyficzny, nieco odrealniony klimat - tym razem jest też ewidentnie inspirowany twórczością Davida Lyncha i jego filmem Blue Velvet.

.

.

Więcej zdjęć z jesiennej kolekcji H&M z Laną Del Rey oraz Look Book z jej udziałem znajdziecie na stronie H&M oraz na fanpage'u marki na Facebooku.

.

Poniżej możecie obejrzeć materiał zza kulis kręcenia video-clipu do "Blue Velvet", który w ciągu 3 dni od premiery wyświetlono już ponad 157 tysięcy razy na YouTube.

.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Parada celebrytów - Justin Bieber, Taylor Swift, Santana i Puff Daddy - w kampanii domów towarowych Macy's

wtorek, 18 września 2012 0:47

Dopiero co napisałem o dwóch udanych kampaniach brytyjskich sieci handlowych John Lewis i Marks & Spencer, a na horyzoncie pojawiła się całkiem ciekawa kampania amerykańskiej marki domów towarowych Macy's, której początki również sięgają połowy XIX wieku...

Najnowsza kampania Macy's pt. What's In Store? [Co słychać w sklepie?] zbudowana jest wokół perypetii niejakiego Harolda, młodego menedżera, który wygrał konkurs na najlepszego kierownika sklepu w całej sieci Macy's i w nagrodę przeniesiono go z prowincjonalnego Idaho do Nowego Jorku, gdzie ma zażądzać ogromnym flagowym sklepem Macy's przy Herald Square, gdzie na każdym kroku spotyka on jakiegoś celebrytę...

..

.

Perfekcyjna telewizyjna gospodyni domowa Martha Stewart, rapper i producent muzyczny Sean "Diddy" Combs, piosenkarka Taylor Swift, gitarzysta Carlos Santana, miliarder Donald Trump czy idol nastolatek Justin Bieber - to gwiazdy, które Harold spotyka już w pierwszym spocie otwierającym całą kampanię tej sieci z gwiazdką w logo.

.

.

Kolejne spoty pokazują jak Harold i jego dzielni współpracownicy radzą sobie z tymi wszystkimi gwiazdami, które swoimi nazwiskami firmują różne produkty dostępne w sieci Macy's - np. jak pogodzić apodyktyczną Marthą Stewart z szefem kuchni Marcusem Samuelssonem, gdy ten wkurza ją zapachem koleandry...

.

.

W innym spocie Harolda odbywa lekką pogawędkę z raperem Sean'em Combs'em, który dla Macy's projektuje męską linię ubrań. Jak wiadomo, pan Combs co chwila zmienia swój pseudonim artystyczny - Diddy, Puff Daddy, P. Diddy - Harold żartem więc stwierdza, że czasem ma wrażenie, że Combs'ów są miliony... i strzela w dziesiątkę!

.

.

Kolejna spoty Macy's z Justinem Bieberem, Carlosem Santaną, Taylor Swift już wkrótce... Widać, że kampania została zaplanowana z dużym rozmachem i z czasem ma szansę stać się rozpoznawalnym i lubianym formatem - tym bardziej, że celebryci są tu pokazani w dość naturalny sposób, z ich przywarami i słabostkami zgrabnie wykorzystanymi jako element humorystyczny. Więcej ciekawostek na temat kampanii, jej bohaterów oraz celebrytów można znaleźć na specjalnej stronie.

.

A co w tym towarzystwie robi Justin Bieber?? - otóż Bieber jak na gwiazdę przystało ma już na koncie dwa zapachy perfum: "Someday" i "Girlfriend", które można oczywiście nabyć w Macy's...

.


agencja: JWT New York (USA)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Ponadczasowość domów towarowych John Lewis i coś dla każdej kobiety w Marks & Spencer

sobota, 15 września 2012 0:31

Dziś mam dla Was dwa piękne spoty telewizyjne prosto z Wysp Brytyjskich - jeden pełen emocji i zbudowany na ciekawym pomyśle kreatywnym, a drugi to po prostu pokaz wyśmienitego montażu do znanego przeboju...  Obie reklamy to filmy, których oglądanie może sprawiać przyjemność! Zaraz, zaraz - czy to nie sprzeczność sama w sobie?!

.


.

Zacznijmy od najnowszej kampanii sieci domów towarowych John Lewis, która przypomina o historii tej marki sięgającej roku 1864, gdy pierwszy sklep otworzono przy prestiżowej Oxford Street w Londynie - do dziś ta lokalizacja pozostaje flagowym obiektem w sieci John Lewis.  W 1925 roku John Lewis przyjął politykę Never Knowingly Undersold [Nigdy świadomie nie konkurujemy cenowo] - brzmi dość odważnie, ale trzeba pamiętać, że John Lewis to sieć pozycjonowana jako miejsce dla zamożnych...

.


agencja: Adam & Eve / DDB (UK)

.

W przepięknym spocie pt. The Other Half [Druga Połówka] obserwujemy dwoje bohaterów - po lewej stronie ekranu mamy dziewczynę, która żyje w 1925 roku (wtedy właśnie John Lewis przyjął politykę Never Knowingly Undersold), a po prawej - chłopaka, który jest mieszkańcem współczesnego Londynu. Kampania pokazuje, że pomimo zachodzących zmian między kolejnymi epokami i pokoleniami są pewne niezmienne rzeczy, uniwersalne wartości, jak chociażby miłość, która w poprzek epok połączyła tych dwoje.  Warto też zwrócić uwagę na tło muzyczne tego spotu, którym jest cover znanego przeboju zespołu INXS "Never Tear Us Apart" nagrany specjalnie przez Palomę Faith.

.

Tymczasem najnowsza kampania sieci Marks & Spencer prowadzona jest pod hasłem For Every Woman You Are [Dla każdej kobiety w tobie] kontynuuje trend pokazywania w reklamie bardzo zróżnicowanych postaci kobiet...

.


agencja: RKCR / Y&R

.
Zamiast nieskazitelnych, młodziutkich i bardzo szczupłych modelek mamy tu całą gamę różnych kobiecych typów urody i wieku, a pokaz ciuchów z najnowszej kolecji Jesień-Zima 2012 rewelacyjnie zmonotowano do przeboju "A girl like you" z repertuaru Edwyn'a Collins'a.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Honda stawia na nostalgię, dziedzictwo marki i sentyment wobec swojego pierwszego autka

czwartek, 13 września 2012 0:46

W momencie gdy większość motoryzacyjnych marek komunikuje innowacyjne rozwiązania, elektryczne modele i inne gadżety, japońska marka Honda wyciąga z "archiwum" zapomniany model N-600 - pierwszy model Hondy wprowadzony na amerykański rynek w 1969 roku!

.

.

Honda N-600 to właśnie to małe autko powyżej - wyposażone w silnik od dużego motocykla Hondy i sprzedawane za jedyne $1395 w sieci salonów z motocyklami Hondy, bo w tamtym czasie Honda nie posiadała jeszcze w USA sieci dealerskiej...

Niejaki Tim Mings to bohater najnowszego spotu Hondy - człowiek, który pokochał Hondę N-600 dozgonną miłością jeszcze jako mały chłopiec i zapewne pozostanie jej wierny aż do śmierci - tym bardziej, że niedawno przypadkiem natrafił Hondę N-600 z numerem seryjnym 1...

.

agencja: RPA Santa Monica (USA)

.

Dlaczego w ogóle Honda przypomina teraz ten zapomniany, mały i niezbyt piękny model odstający charakterem od jej aktualnej gamy samochodów?  Oczywiście chodzi o emocje - wzbudzenie nostalgii i przywołanie ciepłych wspomnień!  Wielu Amerykanów kiedyś miało to auto lub się z nim zetknęło, dla wielu - tak jak dla Tima Mings'a - był to ich pierwszy własny samochód, a do pierwszego auta zawsze ma się sentyment.

.

.

Ponowne obudzenie tego sentymentu, pokazanie od jak dawna Honda jest na amerykańskim rynku i jaką długą drogę przebyła od tego małego autka napędzanego silnikiem od motocykla - to są prawdziwe cele tej kampanii. Elementami wspomagającymi są też hashtag #FirstHonda na Twitterze i specjalna tablica w serwisie Pinterest.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

piątek, 18 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  27 340 990  

Kalendarz

« wrzesień »
pn wt śr cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 27340990
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6253
Bloog istnieje od: 3507 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl