Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 243 501 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Bądź bardziej jak pies - proponuje brytyjska sieć komórkowa O2

czwartek, 18 lipca 2013 23:09

Brytyjska sieć komórkowa O2 wystartowała niedawno z ciekawą kampanią reklamową prowadzoną pod zaskakującym hasłem: Be More Dog [Bądź bardziej psem]. Punktem wyjścia do całego konceptu kampanii jest spostrzeżenie, że ludzie - pomimo niesamowitych możliwości jakie oferuje współczesny świat i jego technologia - stają się coraz bardziej pasywni, zdystansowani czy wręcz znudzeni.  Swoim zachowaniem przypominamy więc koty, które również są nieufne, wycofane, nie okazują radości ani podekscytowania...

.

.

...a powinniśmy być bardziej jak psy - cieszyć się z różnych drobiazgów, które uprzyjemniają nam życie, ekscytować się nowymi technologiami i porzucić nasz cynizm na rzecz próbowania nowych rzeczy z otwartym umysłem, bez uprzedzeń!

Bohaterem spotu TV - robiącego właśnie szybką karierę wirusową w sieci - jest kot, który pewnego dnia postanawia być bardziej jak pies. Wybiega z domu i zaczyna dosłownie cieszyć się życiem oraz wszystkim, co go otacza!

.

agencja:  VCCP (UK)

.

No dobrze, przesłanie tej kampanii jest jednak dość ogólne i na pierwszy rzut oka słabo powiązane z branżą telekomunikacyjną, którą reprezentuje marka O2 - a więc chodzi tu po prostu o przyciągnięcie uwagi widzów, zaciekawienie oryginalnością i humorem przekazu, by w efekcie przekierować zainteresowanych na specjalną stronę internetową bemoredog.com.

.

o2_BeMoreDog_website1.jpg

 .

Na stronie internetowej ponownie spotykamy naszego zabawnego kota ze spotu TV, dla którego mottem życiowym stało się Carpe diem, a właściwie to chwytaj frisbee!  Kot mówi do nas i zachęca do zabawy z nim. Aby móc rzucać kotu frisbee wystarczy w prosty sposób połączyć swojego smarfona ze stroną - dzięki zastosowanej tu technologii nasza komórka staje się swego rodzaju "pilotem" i możemy za jej pomocą rzucać frisbee, które wyłapuje nasz kot na stronie!

.

.o2_cat-frisbee-game.jpg

.

A jak już się pobawimy z kotem, odprężymy i zachwycimy sprytnym wynalazkiem, który nam na to pozwolił, to z pewnością będziemy bardziej skłonni przemyśleć opcję przeniesienia się do O2 - tej uroczej sieci komórkowej, która chce żebyśmy byli bardziej psami niż kotami - czyli żebyśmy zamerdali ogonem na samą myśl o tym...

.

o2_BeMoreDog_website3.jpg


Podziel się
oceń
5
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Poczujesz się szybszy ...i sporo młodszy z kartą Visa w dłoni

niedziela, 07 lipca 2013 23:40

Muszę przyznać, że najnowsza odsłona europejskiej kampanii marki Visa, prowadzonej od 6 lat pod hasłem Life flows better with Visa [Visa - żyje się lepiej], jest chyba najbardziej udana z wszystkich dotychczasowych. Spot filmowy pt. Feel Faster, Flow Faster, który widziałem już parę razy w kinie, to po prostu majstersztyk storytellingu i cudowna mieszanka lekkiego humoru, wartkiej akcji, pysznej zabawy detalami, a dodatkowo przypomnienie wspaniałego przeboju grupy Queen pt. Don't stop me now.

.

agencja:  Saatchi & Saatchi, London (UK)

.

Sympatyczny staruszek zastąpił w nowej odsłonie kampanii słynnego sprintera Usaina Bolta, który występował w ubiegłorocznej olimpijskiej reklamie Visa, ale leitmotiwem tej kampanii nadal pozostaje "bieg" urozmaicony o krótkie momenty - właściwie nadal w biegu - płacenia przy pomocy karty Visa lub telefonu wyposażonego w technologię NFC.

.

Visa_PlacSzybciej_megaboard2a.jpg

.

Kluczowym słowem dla kampanii Visa jest ów FLOW - z angielskiego: "płynięcie", "płynne przemieszczanie się" - bohaterowie reklam Visa po prostu "płyną", bo nic ich nie ogranicza, a drobne zakupy mogą zrobić nie zatrzymując się nawet, bo zbliżeniową kartę Visa wystarczy na sekundę zbliżyć do terminalna i już jest zapłacone.  Pamiętacie wcześniejszą kampanię Visa, w której niepełnosprawny artysta Bill Shannon o kulach płynął przez miasto?

.

Visa_FeelFaster-FlowFaster.jpg

.

Płynny "flow" naszego uroczego staruszka został uwypuklony poprzez efekt odmładzania, jakie stopniowo przechodzi bohater w trakcie swojego biegu do szpitala, by zobaczyć dopiero co narodzonego wnuka, ale również poprzez świetnie dobrane detale: wiatraczek, balony, ultra-nowoczesne buty sportowe oraz deskorolkę. Wszystkie te elementy wciągają widzą w historię, ale też podkreślają przekaz całej kampanii - nie są więc tylko pustymi atraktorami uwagi.

.

Visa_FlowFaster_finalframe.jpg

.

Kampanie marki Visa przez lata pozostawały w cieniu niezwykle popularnych reklam z cyklu Priceless [Bezcenne] konkurencyjnego MasterCarda. Myślę, że teraz role mogą się odwrócić - Visa dzięki konsekwencji w utrzymywaniu formatu Life flows better with Visa zbudowała spójny, nowoczesny wizerunek, a w tej kampanii dołożyła jeszcze solidną dawkę ciepłych emocji!


Podziel się
oceń
2
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Lepiej zmień kablówkę na DirecTV zanim będziesz musiał sfingować własną śmierć!

poniedziałek, 01 lipca 2013 1:13

Amerykańska platforma telewizji satelitarnej i cyfrowej DirecTV od prawie dwóch lat prowadzi świetną kampanię reklamową opartą na prostym pomyśle pokazywania absurdalnie wyolbrzymionych konsekwencji korzystania z konkurencyjnych sieci kablowych. Zobaczcie jak genialnie sprawdza się ten prosty mechanizm na przykładzie trzech spotów z ubiegłego roku!

Gdy dostaniecie fakturę z Waszej kablówki, to z pewnością poczujecie się przygnębieni, a gdy poczujecie się przygnębieni to...

.

.

Naprawdę lepiej, żebyście ze łzami w oczach nie wjeżdżali autem do pizzerii - dlatego pozbądźcie się kablówki i dokonajcie upgrade'u na DirecTV za jedyne $29.99 miesięcznie.

No to jeszcze raz - gdy płacicie za dużo za kablówkę to czujecie się bezsilni, a gdy czujecie się bezsilni to chcecie odzyskać siłę, a gdy chcecie odzyskać siłę, to zapisujecie się na kurs karate...

.

.

Już chyba czujecie, że nie warto przepłacać za kablówkę ...i wpaść z zaskoczenia na czyjąś uroczystą kolację?  Ale dla pewności zobaczcie jeszcze dlaczego nie warto czekać bez końca na przyjście faceta od kablówki!  Bo gdy tak czekacie na niego, czujecie się znudzeni, a gdy czujecie się znudzeni, to wyglądacie przez okno i możecie zobaczyć rzeczy, których absolutnie nie powinniście zobaczyć!

.

agencja:  Grey, New York (USA)


Podziel się
oceń
3
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

niedziela, 28 maja 2017

Licznik odwiedzin:  25 837 801  

Kalendarz

« lipiec »
pn wt śr cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 25837801
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6249
Bloog istnieje od: 3425 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Bloog.pl