Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 408 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Get dirty! - Hoover zachęca klientów do brudnych zabaw...

czwartek, 30 lipca 2009 0:28

Hoover, bardzo popularna w Wielkiej Brytanii marka sprzętu AGD, wprowadza właśnie na rynek nową wypasioną pralkę o pojemności 10 kg.  Kluczowym elementem kampanii launchowej prowadzonej pod hasłem: Get Dirty with Hoover [Pobrudź się z Hooverem] jest taki oto zabawny viral...

.

agencja: Bright Giant UK


Niemal autoerotyczne momenty oblewania się sosem czekoladowym czy taplania się w błotku, a następnie orgiastyczne grupowe robienie prania w nowej pralce o pojemności XXL?  Hmm, no cóż - różne są zboczenia ;-) 



A oto jak odbywało się kręcenie tego uroczego filmu...



Drugim ważnym elementem kampanii nowej pralki Hoover jest specjalny serwis internetowy www.getdirtywithhoover.co.uk - na tej stronie można bliżej zapoznać się z zaletami produktu, ale również wziąć udział w specjalnym konkursie...


Konkurs jest fotograficzny, a wygrać można oczywiście pralkę Hoover Dynamic 10kg, która uczestnikom konkursu może się wyjątkowo przydać. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy bowiem przesłać swoje zdjęcie dokumentujące jakąś baaardzo brudną zabawę w stylu tego, co można było obejrzeć w wirusowym video.



A dla tych, co są zainteresowani samym produktem i jego głównymi benefitami dostępny jest również standardowo nudnawy filmik produktowy.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Syndrom Tourette'a powraca w reklamie laptopów Toshiba

wtorek, 28 lipca 2009 1:17
Niektóre choroby są wprost "uwielbiane" przez branżę filmową i reklamową. Z pewnością jedną z takich "najbarwniejszych" przypadłości, która daje twórcom wprost nieograniczone możliwości tworzenia zabawnych i szokujących sytuacji jest syndrom Tourette'a czyli schorzenie mózgu objawiające się licznymi tikami ruchowymi oraz werbalnymi, w tym patologicznym wypowiadaniem nieprzyzwoitych słów i przekleństw.

Po gorzko-zabawnej postaci, którą zagrała Anne Heche w serialu Ally McBeal swoista moda na Tourette'a trafiła nawet do branży reklamowej. Efektem tego był emitowany w zeszłym roku spot batonika Twix pt. Karmel, Ciastko, Czekolada. Reklama spotkała się z krytyką niektórych środowisk, ale odnoszę wrażenie, że jej zabawność zjednała jej znacznie więcej fanów.



Nie jestem zwolennikiem wykorzystywania tej przykrej choroby jako swoistej błyskotki przyciągającej uwagę widza w zatłoczonym break'u reklamowym, choć trzeba przyznać, że scenariusz spotu Twixa ma bardzo zgrabną konstrukcję, a fabuła została po mistrzowsku skondensowana w 30 sekundach.

Teraz mamy kolejny spot, którego bohater zachowuje się jak podręcznikowy przykład osoby z zespołem Tourette'a. Tym razem chodzi o niemiecką reklamę laptopów Toshiba prowadzoną pod hasłem: No Matter What Guarantee
.


agencja: McCann Erickson Düsseldorf
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Mentos Kiss czyli pocałunek, którego nigdy nie zapomnisz...

niedziela, 26 lipca 2009 23:42
Komunikacja marki Mentos w ostatnim czasie oparta jest o insight, że mentosy sprzyjają wyjątkowym doznaniom podczas pocałunków. Dawny slogan marki Mentos. The FreshMaker został zastąpiony hasłem: There's nothing like a Mentos kiss [Nie ma to jak mentosowy pocałunek] i praktycznie wszystkie reklamy produktów sprzedawanych pod marką Mentos kręcą sie obecnie wokół jednego motywu przewodniego...
 
W najnowszym spocie na rynek brytyjski pt. Beat It obserwujemy pojedynek na beatboxing, którego zwycięzca wspomaga się gumami Mentos Soft Mints i zdobywa uwagę dziewczyny, co kończy się dość impulsywnym pocałunkiem...

agencja: BBH London
  
Na innych rynkach nadal emitowany jest spot gumy do żucia Mentos pt. Washing Machine, którego akcja rozgrywa się w pralni, co ewidentnie stanowi niezłą inspirację do nowych technik całowania dla bohatera...


Biedna dziewczyna po takim pocałunku w pralni ma prawo poczuć się trochę skołowana, ale co ma powiedzieć facet z poniższego spotu pt. The Jazz Club, który zostaje przez swoją partnerkę potraktowany jak instrument, dosłownie instrument muzyczny...


Jeszcze gorzej potraktowany zostaje bohater spotu pt. WaterCooler - biedak sięgnął raptem po jedną drażetkę Mentosa, a zostaje napadnięty przez kobietę, która odgina mu nos i bezceremonialnie traktuje jak automat z wodą.


Emitowana w Polsce reklama gumy Mentos Cube pt. Long Kiss skierowana jest chyba głównie do niszowej grupy fetyszystów damskich stóp i koncentruje się na aspekcie długości trwania efektu odświeżenia, jaki daje wspomniana guma. Hasło Świeżości trwaj! zostaje zilustrowane monstrualnie wydłużonymi nogami obcałowywanej plażowiczki.


Dla niedowiarków stworzony został specjalny serwis Mentos Kiss Cam, gdzie każdy może sprawdzić, jak to jest zostać pocałowanym przez dziewczynę lub chłopaka, którzy wcześniej sięgnęli po Mentosa...



Zapewne znajdzie się kilku licealistów, którzy podniecą się wizją całowania się z monitorem... oops, przepraszam - z atrakcyjną panią na monitorze.





Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Latem Żywiec miesza outdoor z internetem

sobota, 25 lipca 2009 1:32
Wieki już minęły od czasu pamiętnej kampanii piwa Żywiec, która wypromowała do języka potocznego slogan "Prawie jak..." i niestety mam wrażenie, że wszystko, co powstało dla tej marki później było już słabe i mało angażujące. Szczególnie irytujące były próby nadania Żywcowi wizerunku międzynarodowej marki, co wyglądało z resztą jak kopiowanie strategii głównego konkurenta czyli marki Tyskie. Na szczęście w tym roku Żywiec powrócił do komunikacji, którą można uznać za kontynuację tamtej niezwykle udanej kampanii sprzed lat. Najpierw pojawiły się billboardy podkreślające fundament marki Żywiec - jej niezmienną jakość opierającą się na tym samym źródle wody, niezmiennym miejscu produkcji i tym samym browarze. W tej kampanii wykorzystano 4 hasła: „Jeden Browar.", „Jedno Źródło.", „Jedno Miejsce." i „Wszelkie prawa zastrzeżone."



Zaraz potem w TV pojawiły się spoty zakończone sloganem Prawie wszystko się zmienia, który można odczytać jako rozwinięcie dawnej komunikacji z hasłem "Prawie jak".



Spoty telewizyjne, będące dziełem agencji Just, całkiem zgrabnie podkreślają niezmienną i najwyższą jakość piwa Żywiec na tle szybko zmieniającego się świata.


agencja: Just

A teraz - w wakacyjnym szczycie sezonu piwnego - Żywiec bardzo mocno zainwestował w reklamę outdoorową. Na licznych billboardach możemy napotkać całe mnóstwo różnych zabawnych haseł. Widziałem także kilka niestandardowych rozwiązań - np. billboard z wbudowanym elektronicznym termometrem...


agencja: IQ Marketing

Hasła na wakacyjnych billboardach piwa Żywiec nawiązują do letniego wypoczynku, żartobliwie podkreślając, co wtedy się zmienia. W domyśle pozostaje niezmienność wyśmienitego smaku piwa Żywiec.


Ponadto w kampanii wykorzystano też kreacje dostosowane geograficznie do miejscowości, w których znajdują się dane billboardy.


A na koniec mamy jeszcze kilka ciekawych aktywności internetowych. Parę dni temu wypasiony xhtml Żywca wywrócił stronę główną Wirtualnej Polski na lewą stronę, a hasło z przymróżeniem oka obwieszczało, że Latem widok się zmienia.

  

Reklamy internetowe Żywca linkują do specjalnego serwisu Żywiec Latem:http://www.zywiec-latem.pl/ gdzie każdy może sam zaprojektować własny billboard Żywca korzystając z wygodnej aplikacji. Naprawdę polecam, bo można się troszkę wyżyć twórczo - a poniżej jedno z moich dzieł ;-)


agencja: AtomClick

Na stronie głównej portalu Onet możemy natomiast natknąć się na specjalny widget Żywca, który po wpisaniu daty naszego urlopu zaczyna pokazywać ilość dni do czasu jego rozpoczęcia.



... i widget po uzupełnieniu dat pokazujący, że do mojego urlopu pozostało jeszcze 20 dni.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Orbit Aqua i niestandardowe citylighty z Izraela

czwartek, 23 lipca 2009 1:36
W ubiegłym roku pojawił się w Polsce nowy wariant gumy do żucia Orbit Liquid czyli guma z płynnym owocowym nadzieniem - pisałem nawet wtedy o ich kampanii outdoorowej. Teraz natrafiłem na zdjęcia z niestandardowej kampanii tej samej gumy z Izraela, gdzie promowana jest ona pod nazwą Orbit Aqua.



Z jednej strony mamy tu próbę przełamania standardu nośnika w sposób, który ma przekazać podstawowy wyróżnik tego produktu czyli płynne nadzienie. Z drugiej jednak strony mamy do czynienia z produktem spożywczym, a pokazanie go w formie gluta spływającego na brudny chodnik nie musi budować pozytywnych skojarzeń...


agencja: GITAM/BBDO, Israel

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 582 041  

Kalendarz

« lipiec »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28582041
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl