Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 243 116 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

No to Frugo stało się owocem kultury dla nizin społecznych

wtorek, 18 czerwca 2013 1:37

Najnowsza kampania napoju Frugo - prowadzona pod hasłem Owoc Kultury - pachnie mi powrotem do przewrotnego i kontestacyjnego stylu, w jakim marka ta w latach 90-tych podbiła serca młodych ludzi.  Trzeba tu wspomnieć, że kampanię tę przygotowała agencja PZL, której szefują Kot Przybora i Iwo Zaniewski czyli twórcy pierwszych kampanii Frugo - wówczas jeszcze pracujący w agencji Grey.

.

Frugo_OwocKultury_citylighty.jpg

.

W kampanii wykorzystano estetykę miejskiego graffiti, ale bynajmniej nie mówimy tu o pięknych, kipiących od kolorów i metaforyki muralach, a o zwykłych bazgrołach, które raczej szpecą ściany i mury naszych miast. Na citylightach (powyżej) slogany kampanii - Humanizm Wam w duszęKwiatek Ci w rękę Jadziu i Frugo Ci w koszyk napisane są niechlujnie farbą na tle szarej ściany.  Jeszcze ciekawiej wyglądają murale (poniżej), gdzie "szara ściana" tła jest już realną pobazgraną ścianą... 

.

FRUGO_Humanizm_mural.jpg

.

Dużo pozytywnych emocji wzbudza też nowy spot reklamowy Frugo, który czerpie z konwencji horroru, thrillera i sitcomu dostarczając nam iście wybuchową mieszankę, przy której trudno nie parsknąć śmiechem - szczególnie przy końcowym "Poświecę Państwu"...

.

agencja:  PZL

 

Trzeba przyznać, że Iwo Zaniewskiemu z PZL znów udało się wychwycić nastroje młodych i odważnie uderzyć w odpowiednią strunę - zatrudnienie do reklamy nieogranych naturszczyków, którzy wbrew obiegowym stereotypom zachowują się nadzwyczaj kulturalnie wobec pary stremowanych młodych bohaterów, okazało się strzałem w dziesiątkę!

.

FRUGO_Jadziu_mural.jpg


Podziel się
oceń
4
3

komentarze (0) | dodaj komentarz

Powerade i Reebok celnie uderzają w czułe struny osób uprawiających sport

niedziela, 09 czerwca 2013 22:30

W ostatnich tygodniach dwie reklamy przyciągnęły moją uwagę mimo, że nie było w nich niczego szczególnie zaskakującego, zabawnego czy nowego.  Po prostu bardzo celnie trafiły w insight osoby aktywnej fizycznie, ćwiczącej, walczącej by zachować regularność pomimo braku czasu, zmęczenia, a czasem znudzenia. 

.

Reebok+Powerade.jpg

.

Najpierw zaatakował mnie Reebok - marka, która od kilku lat próbuje zbudować silną pozycję w obszarze fitnessu dzięki powiązaniu z nową modą na trening Crossfit i muszę przyznać, że jest to dość skuteczna strategia.  W mojej głowie Adidas i Puma zaczynają mieć coraz bardziej modowy wizerunek, a Reebok kojarzy się z wysiłkiem i potem przelanym na treningu. W jakich butach ćwiczę? - Oczywiście Reebok...

.

.

Spot pt. Live with Fire [Żyj z ogniem] mówi o życiu tak, jakby to była osoba - życie nie dba jak wyglądasz, skąd pochodzisz, ani jak silny jesteś. Życie po prostu chce, żebyś się do niego przyłączył! Jesteś aktywny czyli żyjesz.  Żyjesz z ogniem!

.

Napój izotoniczny Powerade, marka należąca do koncernu Coca-Cola, w swoim najnowszym spocie pt. Możesz więcej niż myślisz równie celnie wypunktował wszystkie te sytuacje, z jakimi zmagają się osoby ćwiczące czy uprawiające jakiś sport - każde kolejne zdanie wypowiadane przez lektora przywołuje w głowie jakieś wspomnienie czy sytuację.  Powerade wprawdzie jasno mówi, że nie wyciągnie Cię z łóżka, nie zawiąże sznurówek, ani nie załatwi pięknej pogody...  ale może pomóc znaleźć w sobie siłę, żebyś wciąż zaskakiwał samego siebie tym, ile jeszcze możesz osiągnąć - ...i każdemu ćwiczącemu na sercu robi się trochę cieplej!

.


Podziel się
oceń
4
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Nowe produkty Axe do stylizacji włosów pomogą Ci zrobić oszałamiające pierwsze wrażenie!

wtorek, 04 czerwca 2013 0:45

Axe powraca z nową kampanią dla linii swoich produktów do stylizacji włosów Axe Hair Styling! W pierwszej kampanii wprowadzającej tę linię na rynek pojawiał się sympatyczny i nieco sprośny miś Ted, bohater popularnej komedii Hollywoodzkiej pt. Ted, która w ubiegłym roku gościła na naszych ekranach kinowych. Nowa kampania - prowadzona pod hasłem The First Impression Count - zasadza się na popularnym przesądzie, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie - a najlepsze pierwsze wrażenie robi facet z włosami wystylizowanymi przy użyciu któregoś z produktów Axe Hair Styling...

.

 

.

Atrakcyjny pan doktor, który przed rozpoczęciem zabiegu zrobił sobie "The Messy Look" (artystyczny nieład) na głowie od razu wpada w oko w młodej pacjentce, którą właśnie wybudził z zapaści...

.

AxeHairStyling_CleanCut.jpg

.

Ale to dopiero początek - kolejnym użytkownikiem Axe Hair Styling jest uroczy włamywacz, który stylizuje się na "The Clean Cut Look" i dzięki temu jednym spojrzeniem podbija serce swojej ofiary!

.

.

Piękna biegaczka dostaje tzw."miękkich kolan" na widok młodego sędziego, który wybrał "The Natural Look" - walka o medal nagle straciła jakiekolwiek znaczenie. 

.

.

.

Bohater ostatniego spotu preferuje "The Spiked Up Look", co pozwala mu wkraść w łaski liderki dzikiego plemienia, na którego teren wkroczył bohater podczas swojej wycieczki w dżungli.

.

agencja:  BBH London (UK)


Podziel się
oceń
2
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

czwartek, 25 maja 2017

Licznik odwiedzin:  25 789 504  

Kalendarz

« czerwiec »
pn wt śr cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 25789504
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6249
Bloog istnieje od: 3422 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Bloog.pl