Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 405 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Viagra na romantycznie - "tak jak za pierwszym razem"...

sobota, 28 lutego 2009 0:26
Przypadkiem natrafiłem na taką oto reklamę TV niebieskich pigułek dla panów o znanej wszystkim nazwie Viagra. Reklama powstała w Meksyku i była emitowana w tamtejszej telewizji latem 2008 roku czyli w sumie całkiem niedawno. Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczony tym filmem...


agencja: Z Mexico


Lekkość, dystans i klasa - te rzeczowniki moim zdaniem najlepiej oddają sposób, w jaki twórcom tej reklamy udało się uchwycić ten nieco problematyczny podstawowy benefit produktu.  Intuicja podpowiada mi, że grupa wiekowa, która jest najbardziej zainteresowana niebieskimi pigułkami Pfizera może również pozytywnie odebierać taką właśnie niedopowiedzianą komunikację. 

Viagra zostaje tu wręcz przedstawiona jako swego rodzaju "eliksir młodości", specyfik pozwalający cofnąć wskazówki zegara. A kto by nie chciał czasem ich cofnąć, choćby na te kilka minut zapomnienia... i rozkoszy. No i jeszcze ta urocza metafora z windą, która unosi parę dojrzałych kochanków z powrotem do ich najlepszych dni. Spot kończy się subtelnym hasłem: Like the first time. [Tak jak za pierwszym razem].   

W USA kilka lat wcześniej pojawił się inny spot Viagry utrzymany w bardziej humorystycznym tonie i musicalowej konwencji (tłem jest tu uwtór Good Morning pochodzący z musicalu "Deszczowa Piosenka"), ale z podobnym dystansem i lekkością pokazujący pozytywną przemianę użytkownika specyfiku Pfizera.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Pikantny Danio czyli co zrobić gdy Mały Głód wejdzie Ci do łóżka

czwartek, 26 lutego 2009 23:12
Serek Danio, jeden z flagowych produktów firmy Danone, udało się bardzo skutecznie wyróżnić dzięki specyficznemu pozycjonowaniu ("zaspokaja mały głód") oraz charakterystycznej komunikacji, która zawsze budowana jest wokół zabawnej postaci Małego Głoda. Pomysł agencji Young & Rubicam, żeby spersonalizować Mały Głód czyli główny wyróżnik pozycjonowania produktu jest moim zdaniem kluczowym czynnkiem sukcesu tej trwającej już 5 lat linii komunikacyjnej. 

Wyobraź sobie, że budzisz się rano, a obok w łóżku zamiast twojego partnera leży sobie Mały Głód - ostatnia kampania telewizyjna wprowadzająca wariant warzywny serka Danio jest nieco bardziej pikantna od wcześniejszych spotów - może to te papryczki zainspirowały kreatywnych...


agencja: Young & Rubicam 
dom mediowy: MediaCom


Mały Głód może nas zaatakować praktycznie wszędzie - w łóżku, w pracy, w samochodzie - możliwość tworzenia kolejnych zaskakujących odsłon kampanii jest więc nieograniczona. 



Format jest na tyle nośny, że w sieci krąży kilka odważnych viralowych wersji reklam Danio z Małym Głodem. Oto kilka najciekawszych:

- Mały Głód tańczący na rurze i niespodziewany atak jego żony





- Mały Głód w niedwuznacznej sytuacji z kobietą




- Mały Głód na patrolu policyjnym nieopatrznie wzywa posiłki...


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Anonimowi Giełdoholicy i oswajanie kryzysu w spocie Volkswagena Golfa

środa, 25 lutego 2009 1:15
Nastały czasy kryzysu. Wszystkie znaki na ziemi i niebie to potwierdzają. Oszczędzanie i cięcia kosztów awansowały na czołowe pozycje listy przebojów. Gracze giełdowi podkulili ogony i liżą rany po dotkliwych stratach, jakie ponieśli na swoich agresywnych inwestycjach. Z większości spotów reklamowych ciągle jednak przebija jeszcze hedonizm zakupowy czasów prosperity...

A tymczasem we Francji na spotkaniach Anonimowych Giełdoholików, uczestnicy składają przysięgę, że od teraz będą starali się inwestować bezpieczniej i przepraszają za stracone biliony...


agencja: Agence.V. Paris


... bezpieczną inwestycją w czasach kryzysu okazuje się być poczciwa niemiecka bryka - Volkswagen Golf za 13 900 EURO.
When times get tough, switch to safe values [W ciężkich czasach, wybieraj bezpieczne wartości] głosi hasło kampanii VW.

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Jak ćmy do ognia - tak właśnie "fashion victims" podążają do Westfield London

niedziela, 22 lutego 2009 22:58
Westfield London to nowe i największe centrum handlowe w sercu Londynu - zlokalizowane w dzielnicy Hammersmith & Fulham, a dokładniej w Shepherd's Bush. Jego budowa trwała aż 5 lat, a wielkie otwarcie miało miejsce 30 października 2008 r. - uświetnił je występ wschodzącej muzycznej gwiazdy Leony Lewis.



Westfield odróżnia się od innych podobnych shopping malls tym, że udało mu się przyciągnąć sporo ekskluzywnych marek modowych, które wcześniej wolały sytuować swoje butiki przy Sloan Sqaure, Oxford Street czy na West End.  W ramach Westfields wydzielono specjalną część zwaną The Village, w której można znaleźć salony takich marek jak: Louis Vuitton, Tiffany, Armani, Hugo Boss, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Mulberry czy Duchamp.

Kampania telewizyjna promująca Westfield skupia się właśnie na tym aspekcie pokazując je jako magiczne, przyciągające swym niezwykłym blaskiem miejsce - "modnisiom" z całego miasta nagle wyrastają skrzydła i niczym ćmy do ognia lecą do jaśniejącego w oddali Westfields. Slogan kampanii: Shopping in a new light [Zakupy w nowym świetle].


agencja: Adam & Eve London


Poniżej materiał "Making of" - możecie zobaczyć jak powstawał ten atrakcyjny dla oka obrazek oraz jaki efekt chcieli osiągnąć autorzy kampanii.



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Volkswagen Cross Polo - samochód, który dowartościowuje...

niedziela, 22 lutego 2009 1:22
Firmy motoryzacyjne zapewne posiadają mnóstwo badań, które pokazują jakimi dziwnymi motywacjami ludzie kierują się przy wyborze marki i modelu swojego samochodu. Zaryzykowałbym twierdzenie, że bardzo często samochód służy ludziom, a w szczególności zakompleksionym facetom, jako ważny symbol cech, które chcieliby posiadać [ale oczywiście ich nie posiadają]. Samochód traktowany w ten sposób dowartościowuje i pozwala poczuć się kimś innym, lepszym.  Sami też często oceniamy innych ludzi przez pryzmat samochodu, jakim jeżdżą i w pewnych sytuacjach możemy wpaść w zasadzkę przypisując cechy samochodu jego właścicielowi.

Najnowsza reklama telewizyjna Volkswagena Cross Polo, czyli takiej lekko terenowej wersji, z delikatnym humorem demaskuje taką właśnie sytuację - właściciel terenowego VW organizuje dla swojej kobiety romantyczny wieczór przy kominku...  ale jak się okazuje rozpalenie kominka nieco go przerasta ;-)
Slogan kampanii: An offroad car, not necessarily for offroad people.
.

agencja: DDB Berlin

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 581 947  

Kalendarz

« luty »
pn wt śr cz pt sb nd
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
232425262728 

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28581947
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl