Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 411 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Nowa kampania dezodorantu Axe Vice - dziewczynki stają się niegrzeczne...

piątek, 29 lutego 2008 22:57

Unilever rozpoczyna kolejną "niegrzeczną" akcję promocyjną dla swojego flagowego dezodorantu marki Axe - tym razem reklamowana ma być nowa linia Vice. Kampania reklamowa oparta jest o hasło: Dziewczynki stają się niegrzeczne, na billboardach widzimy listy gończe ze zdjęciami poszukiwanych atrakcyjnych dziewczyn, a w spotach TV i na stronie internetowej www.axevice.pl  oglądamy śledztwo prowadzone przez sobowtóra Morgana Freemana w stylistyce filmu "Siedem".
.

.
Wszystko to oczywiście jest bardzo fajne, gładkie, nasączone sporą dawką tandetnego erotyzmu, jakim od dawna epatuje marka Axe - może nawet trafia do targetu napalonych nastolatków (i nie tylko), którym buzuje testosteron... Tylko czemu ten dezodorant, w którego promocje łąduje się ciężką kasę jest taki beznadziejnie kiepski??  Nawet jeśli ktoś skusi się do jego kupienia pod wpływem tych wszystkich wymyślnych pomysłów marketingowych, to równie szybko się zniechęci nietrwałością zapachu.  Sam zapach też raczej nie spowoduje, by jakakolwiek przedstawicielka płci pięknej choćby obejrzała się za delikwentem spryskanym nim, nie mówiąc już o innych sprośnych czynach, jakie obiecuje Axe w swoich licznych reklamach ;-)))


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

"Virginity" czyli nowa prowokacja reklamowa marki House

czwartek, 28 lutego 2008 22:17

Polska marka odzieżowa House ponownie sięga po kontrowersyjną koncepcję reklamową. Do dziś z uśmiechem wspominam (i żałuję, że już nie działa) stronę internetową www.moheroweberety.net, za którą również stał House. 

Tym razem temat jest może mniej "polityczny", bo House wziął się jakoby za promowanie "dziewictwa", ale robi to dość ślisko, bo powołuje się na jakieś wartości pokolenia JP II, co już nie jest zbyt bezpieczne marketingowo, nawet jeśli wszystko jest robione z dużym przymrużeniem oka.



W każdym razie warto odwiedzić stronę internetową stanowiącą centrum całej tej niby-prowokacji - www.virginity.pl -  sporo tam różnych zabawnych smaczków. Na ulicach pojawiły się teaserowe billboardy House odnoszące sie do tej akcji, więc pewnie będzie się jeszcze działo ;-))


 
agencja: Koledzy Strategia & Kreacja


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

John Cleese w reklamie BZ WBK

czwartek, 28 lutego 2008 11:15

Wojna na "celebrities" między bankami przybiera na sile. ING  od lat korzysta z usług Marka Kondrata, a od jakiegoś czasu także zatrudnia Tyma i Miśka Koterskiego. Millennium zanudza nas drętwymi spotami z bezpłciową Anna Marią Jopek i nudnym jak flaki z olejem Hubertem Urbańskim. Eurobank w zeszłorocznej kampanii swoich kart kredytowych przebił wszystkich rzucając do boju całą armię mniej lub bardziej zużytych reklamowo gwiazdek: Stenka, Gajos, Kot, Figura i Janda. BPH cały czas lubi wracać do sprawdzonego Janusza Weissa. Getin Bank niemiłosiernie ośmiesza w swoich spotach Piotra Fronczewskiego, który w obleśnej flanelowej koszuli straszy także w witrynach tego banku.

Ostatnio Reiffeisen Bank postanowił poprawić swoje notowania poprzez zatrudnienie duetu Stuhr-Stuhr czyli tata Stuhr w roli reżysera i lektora spotu TV, a syn Stuhr jako bohater spotu nagranego w konwencji starego filmu i wykorzystującego mit American Dream "od pucybuta do milionera" (tylko co ma American Dream do niemieckiego banku na polskim rynku? ... w sumie kogo to obchodzi, ważne że obrazki wyszły fajnie i będzie trochę szumu PRowego).

Na koniec do walki włączył się BZ WBK, który postawił sobie chyba za cel przebicie wszystkich poprzez zaangażowanie zagranicznej "celebrity". O dziwo wybór padł na dość nietypową "gwiazdę". Angielski aktor komediowy John Cleese, kojarzony głównie z grupą Monty Python, cieszy się popularnością głównie w kręgach "wykształciuchów" z dużych miast. Tymczasem spot z jego udziałem promuje kredyt gotówkowy czyli produkt skierowany raczej do innej grupy społecznej. Ciekaw jestem jakie będę efekty sprzedażowe tej kampanii ;-)  Może nawet japiszony zaczną teraz brać w BZ WBK.  Szkoda tylko, że nie wykorzystano Cleese'a do jakiejś czysto wizerunkowej kampanii. To by na pewno było lepsze rozwiązanie. Sam spot jest rozkoszny - polecam:

http://pl.youtube.com/watch?v=sv4sQEKroa8 

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Nowy operator komórkowy Mobilking eksploruje niszę "sfrustrowanych samców"

poniedziałek, 25 lutego 2008 23:06

Z ogromnym rozbawieniem przejrzałem stronę internetową oraz spoty reklamowe nowego operatora komórkowego MVNO marki MOBILKING. Po wejściu Playa zrobiło się już rzeczywiście ciasno na polskim rynku i chyba brak pomysłów na znalezienie jakiejś licznej grupy docelowej, która mogłaby się poczuć niedopieszczona przez wielką czwórkę.  Stąd chyba wziął się cudowny pomysł skierowania komunikacji nowej marki do targetu zakompleksionych małomiasteczkowych (choć czasem w "city" też się taki osobnik zdaży) facetów. 

Wystarczy jedno spojrzenie na www.mobilking.pl i staje się jasne, kto ma być potencjalnym klientem tej marki - to ten sam "koleś", co kupuje CKM, wyrywa laski na potańcówkach w remizie i wylewa sporo Lecha za kołnierzyk (sorrki, właściwie powinno być: "za bluzę dresową"). W zasadzie to świetna grupa, bo "metroseksualny" nurt w reklamie mógł tych panów mocno wyprowadzić z równowagi i takie seksistowskie spoty, jak te, które serwuje nam Mobilking podziałają na nich jak powiew swieżego powietrza ;-)
.

.
Po wynikach sprzedażowych nowego operatora będzie można wreszcie ocenić liczebność tej ciekawej niszy.... a może się jeszcze okaże, że to wcale nie jest nisza?  Mobilking z pewnością na to właśnie liczy.  Ciekawe kto tam odpowiada za marketing??? A może ktoś wie?


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Pierwszy lokalny polski spot wizerunkowy Fiata

poniedziałek, 18 lutego 2008 23:46

W telewizji możemy właśnie oglądać przepiękny 90-sekundowy spot wizerunkowy marki Fiat "Manifest" (kampania jest częścią launchu nowego modelu Fiat 500). Spot stworzony na bazie włoskiego filmu Giuseppe Tornatore "Cinema Paradiso" - mały chłopiec na ekranie kinowym ogląda ciąg zmontowanych najbardziej przełomowych wydarzeń z najnowszej historii Polski. Zdjęcia chłopca są w kolorze, zaś obrazy wydarzeń czarno-białe (poza logo Solidarności).  Wszystko komentuje głos narratora, w którego rewelacyjnie wcielił się Krzysztof Kolberger. Ilekroć oglądam ten filmik, to coś łapie mnie za serce i mimo, że patrze na to fachowym okiem marketingowca, to jednak nie mogę opanować emocji...  czyli świetna robota, majstersztyk agencji Leo Burnett, super muzyka!... A tak przy okazji, to spot Fiata bardzo mi przypomina niedawną reklamę gazety "Dziennik" zbudowaną na podobnej zasadzie montażu archiwalnych zdjęć z przełomowych wydarzeń okraszonych podniosłym tekstem lektora. Jednak spot Fiata jest bardziej sentymentalny, więcej w nim twarzy konkretnych ludzi, bardziej dotyka tych właściwych strun... 

 

 

... no i podniosło się larum oburzonych i zbulwersowanych - a ja będę powtarzał: to jest świetny spot! Chciałbym oglądać więcej takich reklam w break'ach reklamowych!

 

 

 

agencja: Leo Burnett

dom mediowy: Starcom


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 581 974  

Kalendarz

« luty »
pn wt śr cz pt sb nd
    010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28581974
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl