Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 408 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Old Spice ukryty w niedźwiedziu sprawi, że będziesz pachniał jak ktoś zupełnie inny!

czwartek, 24 listopada 2011 23:41

Marka dezodorantów i żeli pod prysznic Old Spice przypomina o sobie nowymi spotami w USA - nie pojawia się w nich jednak dotychczasowy ambasador marki, czarnoskóry Isaiah Mustafa, który kilka miesięcy temu pokonał w słynnym pojedynku aspirującego do tej roli ex-modela Fabio.

.


.

Każdy produkt po jakimś czasie może się znudzić w swoim dotychczasowym kształcie - jednak Old Spice znalazło na to rozwiązanie. Teraz można sobie sprawić nowe, zaskakujące opakowanie dla swojego ukochanego dezodorantu - w kształcie niedźwiedzia!  Bear Deodorant Protector to idealny pomysł na prezent świąteczny dla tego jedynego...

.

 

Ten uroczy viral, parodiujący słynne "infomercials" czyli programy telezakupowe wyróżnia się tym, że wszystkie role zagrał w nim jeden i ten sam aktor.  Co ciekawe, sam produkt jest jak najbardziej realny i można go nabyć za jedyne $19.99 w internetowym sklepie na stronie Old Spice.

.


.

Nowy slogan Old Spice głosi teraz: Smell Better Than Yourself [Pachnij lepiej niż sam pachniesz], co znajduje swoje pełne odzwierciedlenie w najnowszym spocie telewizyjnym pt. Motorcycle.

.

 

Tłusty koleś w szatni fitness-klubu zmienia się więc w dziarskiego motocyklistę pod wpływem zapachu żelu pod prysznic Old Spice, a w spocie poniżej pt. Sea Captain mężczyzna, który wygląda jak kapitan statku, walczący z morskimi potworami, z którego spodni wylewają się potoki złotych monet stwierdza że nie jest nikim takim, ale za to może pachnieć jak ktoś taki dzięki żelom Old Spice...

.

agencja:  Wieden + Kennedy, Portland (USA)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Fiat 500 Abarth uwiedzie Cię niczym gorąca Włoszka...

wtorek, 22 listopada 2011 1:26

Trwająca jeszcze kampania launchowa modelu Fiat 500 na trudnym rynku amerykańskim jak na razie zbiera raczej negatywne opinie za Oceanem, co jest głównie zasługą latynoskiej gwiazdy Jennifer Lopez, której taneczne układy na tle promowanego auta uznane zostały za najgorszą reklamę motoryzacyjną dekady. Tak czy owak zatrudnienie J.Lo dało nieznanej w USA włoskiej marce spore publicity! Video-clip do piosenki "Papi", w którym Jennifer Lopez siada za kierownicą Fiata 500, by uciec przed zgrają goniących ją adoratorów stał się prawdziwym hitem na YouTube - ma już ponad 24 miliony wyświetleń!

.


.

Fiat jednak nie próżnuje i wypuścił już do internetu kolejny spot pt. Seduction [Uwiedzenie], który zapowiada najbardziej ekskluzywną i sportową wersję tego kultowego auta - Fiat 500 Abarth.  Zamiast latynoskiej gwiazdy w nowym spocie pojawia się prawdziwa, temperamentna Włoszka z intrygującym tatuażem skorpiona na karku...

.

agencja:  Richards Group

 

Tatuaż skorpiona na karku dziewczyny to nic innego jak emblemat modelu Abarth, jaki zamiast logo Fiata widnieje na masce tego eleganckiego auta.  Spot zamyka slogan: You'll never forget the first time you see one [Nigdy nie zapomnisz chwili, w której ujrzysz go po raz pierwszy].

.


.

Tym razem opinie o nowym spocie Fiata są bardziej podzielone - jednym podoba się napięcie o lekko erotycznym zabarwieniu i zaskakujące zakończenie, inni zaś widzą tu sztampową metaforę seksualną, w której piękna kobieta zostaje przyrównana do pożądanej maszyny. No i jeszcze ta nieszczęsna pianka z cappucino... Jedni i drudzy mają trochę racji, ale dzięki temu spot wywołuje cenne word-of-mouth, a na liczniku ma już ponad 600 tysięcy wyświetleń po zaledwie 5 dniach od premiery! 

.



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Adoptuj psa lub kota - to najlepsza rzecz jaką możesz zrobić dla schroniska

niedziela, 20 listopada 2011 23:24

W internecie zrobiło się głośno o amerykańskiej kampanii społecznej przygotowanej dla The Shelter Pet Project, której celem jest skłonienie osób, które są zainteresowane przygarnięciem psa lub kota, aby "adoptowały" go z najbliższego schroniska dla zwierząt.

.

 

W serii spotów, które przygotowała agencja Draft FCB z Chicago, występują ujmujące psy i koty, a my możemy słyszeć ich myśli. Zwierzęta te usiłują zrozumieć dziwne dla nich zachowania ludzi ["humans"] czyli swoich nowych właścicieli, którzy adoptowali je ze schroniska. Kotka w spocie pt. Sand Box [Piaskownica] dziwi się, że mały chłopiec z rodziny, która ją przygarnęła, jeszcze nie nauczył się załatwiać swoich potrzeb fizjologicznych w kuwecie (piaskownicy)...

.

 

Sympatyczny pies w spocie pt. Toys z lekkim pobłażaniem wyraża się o kompetencjach swojej nowej właścicielki w zakresie zabawy w "chowanego" - kobieta bowiem ciągle chowa jego zabawki do tego samego kosza, a później dziwi się, że on je szybko znajduje.

 

 

Czarno-biała kocica w spocie pt. Cell Phone [Komórka] z atencją obserwuje nową panią, która praktycznie nie rozstaje się ze swoim smartfonem. Kotka myśli, że to jej zabawka, ale rezolutnie zauważa, że kobieta więcej rozmawia ze swoją zabawką niż ze swoim partnerem. 

W ostatnim spocie pt. People Park dwa psy obserwują swoich właścicieli w parku - chłopaka i dziewczynę - którzy najwyraźniej mają się ku sobie... i zabawnie komentują ich zachowanie.

 

agencja:  Draft FCB, Chicago (USA)

 

Wszystkie spoty kończy hasło:  A person is the best thing to happen to a shelter pet. BE THAT PERSON [Człowiek to najlepsze, co może spotkać zwierzaka ze schroniska. BĄDŹ TYM CZŁOWIEKIEM]. Kampania promuje też stronę internetową - http://theshelterpetproject.org - na której każdy zainteresowany adoptowaniem psa lub kota może łatwo i wygodnie znaleźć odpowiedniego zwierzaka w schronisku zlokalizowanym w jego rejonie USA.



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Czułe pocałunki w najnowszej kampanii Benettona nie podobają się Watykanowi

piątek, 18 listopada 2011 1:57

Włoska marka odzieżowa United Colors of Benetton powraca w dobrej formie z nową kampanią prowadzoną pod hasłem UNHATE [Nie nienawidź], która już zdążyła wywołać spore emocje, choć zupełnie nie wiem dlaczego!?

.

Reklamy drukowane przedstawiają pary zwaśnionych polityków lub liderów religijnych, których wizerunki zostały komputerowo zmodyfikowane, aby ukazać ich w czułym pocałunku. Powyżej mamy prezydenta Obamę oddającego się rozkoszy pocałunku z socjalistycznym prezydentem Wenezuelii Hugo Chavez'em, a poniżej długo wyczekiwany pojednawczy "kiss" liderów Korei Północnej i Korei Południowej.

.


.

W ramach kampanii powstał też spot filmowy, który we wciągajacy i pełen emocji sposób ukazuje kruchą granicę między miłością a nienawiścią.

.

.

Jednak to nie spot wywołał emocje, a jedna z egzekucji drukowanych. Wprawdzie takich fotomontaży było już w reklamie sporo, a robienie sobie żartów z polityków też nie jest niczym nowym. Jest jednak pewna instytucja, która na żartach się nie zna - nawet na żartach, którym w swojej istocie przyświecają szczytne cele czyli szerzenie miłości - tą instytucją jest Watykan, któremu bardzo nie spodobał się lay-out przedstawiający Benedykta XVI całującego egipskiego imama Ahmed'a Mohamed el-Tayeb.

.

 

Rzecznik Watykanu orzekł, że reklama Benettona jest nie do przyjęcia, ukazuje brak szacunku wobec Papieża i obraża uczucia religijne - czyli standard! Tylko zaraz - czy przypadkiem Watykan i Papież nie są głosicielami ekumenizmu, orędownikami światowego pokoju i miłości do bliźniego? Dlaczego symboliczny gest pocałunku ma być dla nich obraźliwy? Muszę przyznać, że meandry katolickiej logiki są dla mnie zbyt pokrętne.  Równie "obraźliwa" jest chyba egzekucja pokazująca lidera Palestyńczyków Mahmouda Abbasa w czułym uścisku z premierem Izraela Benjaminem Netanyahu, ale z tamtej strony jak na razie żadne protesty nie wpłynęły...

.

 

Tymczasem skarga Watykanu od razu zaowocowała wycofaniem feralnego lay-out'u z kampanii. Benetton zareagował bardzo szybko i od razu ściągnął reklamę z Papieżem z kampanijnej strony - http://unhate.benetton.com. Myślę jednak, że tak naprawdę, to Benetton odetchnął z ulgą, że ktoś jednak zaprotestował, bo inaczej kampania nigdy nie zyskałaby takiego PR-u. Wycofana kreacja z papieżem krąży już przecież po internecie i żadne protesty czy groźby Watykanu niczego tu nie zmienią, a tylko pobudzają dodatkowe zainteresowanie.

 

 

Ostatnie dwa lay-out'y przedstawiają ponownie prezydenta Obamę - tym razem jednak całującego chińskiego przywódcę Hu Jintao oraz europejski duet: kanclerz Angelę Merkel z prezydentem Nicolasem Sarkozy.

 

agencja:  Fabrica (Włochy)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Brytyjskie sieci handlowe rozpoczęły świąteczną batalię reklamową

środa, 16 listopada 2011 0:12

Dopiero połowa listopada, a na Wyspach Brytyjskich wszystkie liczące się sieci handlowe rozpoczęły już swoje długo i pieczołowicie przygotowywane świąteczne kampanie reklamowe. Wiadomo, że święta to okres żniw dla detalistów i każdy z nich chce zdobyć jak największy udział w świątecznych zakupach Brytyjczyków.  Zobaczmy więc w jaki sposób próbują zdobyć ich serca... i pieniądze!

Sieć sklepów z odzieżą i obuwiem Matalan już od początku listopada prześladuje Brytyjczyków spotem pt. Snowglobes, w którym wykorzystuje zgrany motyw śnieżnej kuli...

.

agencja:  BBH London

 

Znana również u nas marka domów handlowych Marks & Spencer w swojej świątecznej reklamie postanowiła wykorzystać finalistów aktualnej 8. edycji programu The X Factor, której ostatnie odcinki będą emitowane w stacji ITV do połowy grudnia.  W niezbyt oryginalnym, przesłodzonym spocie oglądamy dziewiątkę finalistów śpiewających świąteczny utwór When You Wish Upon A Star.

.

agencja:  RKCR / Y&R

 

Tymczasem sieć popularnych drogerii Boots wypuściła całkiem zabawny spot pod hasłem Christmas Brought To You by The Girls, w którym ekipa zdeterminowanych pań przygotowuje świąteczną inwazję na śpiących mieszkańców pewnego angielskiego domostwa...

.

agencja:  Mother London

 

Moja ulubiona sieć brytyjskich supermarketów Waitrose na święta proponuje nam The Waitrose School of Magic, w której to "szkole" 70-letnia Delia Smith - najpoczytniejsza autorka książek kucharskich na Wyspach i prezenterka telewizyjnych programów o gotowaniu - w towarzystwie Hestona Blumenthala - szefa kuchni i właściciela najlepszej na Wyspach restauracji The Fat Duck - prezentują swoje przepisy na świąteczne potrawy, które można przygotować z produktów kupionych w Waitrose.

.

agencja:  BBH London

 

Muszę przyznać, że czekoladowe Black Forest Buche, które zachwala Heston wygląda naprawdę smakowicie!

Na koniec zostawiłem sobie najlepszą - jak na razie - reklamę świąteczną 2011 roku wśród sieci handlowych - mam tu na myśli spot pt. The Long Wait [Długie oczekiwanie] zrealizowany dla brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis.  Nikogo nie dziwi, że dzieci nie mogą się doczekać Bożego Narodzenia - wiadomo przecież, że powodem są prezenty zamówione u Świętego Mikołaja... Mały bohater spotu John Lewis ma jednak nieco inny powód!

.

agencja:  Adam & Eve

 

Czyż nie pięknie udało się twórcom tego spotu przekazać ideę, że wspanialsze od otrzymywania prezentów jest ich dawanie!? For gifts you can't wait to give [Nie będziesz się mógł doczekać, by wręczyć nasze prezenty] - głosi hasło kampanii John Lewis.  W spocie możecie usłyszeć przeróbkę piosenki zespołu The Smiths pt. "Please Please Please, let me get what I want" w wykonaniu Slow Moving Millie.  Ten prosty, ale jakże emocjonalny spot w ciągu zaledwie 6 dni zgromadził ponad 1 milion wyświetleń na YouTube, stając się wirusowym hitem ostatnich dni!


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 581 950  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28581950
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl