Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 243 500 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Netia & DJ Kaszpirowski hipnotyzują w nowej transowej promocji

sobota, 27 listopada 2010 2:06

Jedną z najlepszych ubiegłorocznych kampanii reklamowych była moim zdaniem Hipnotyzująca Promocja operatora Netia, w której twarz marki - aktor Tomasz Kot - z powodzeniem wcielał się w rolę radzieckiego telewizyjnego uzdrowiciela z początku lat 90-tych Anatolija Kaszpirowskiego. Najwyraźniej tamta akcja miała dobre wyniki sprzedażowe, bo Netia realizuje właśnie Hipnotyzującą Promocję II.  W kampanii reklamowej Kot ponownie wciela się w postać Kaszpirowskiego, ale tym razem jest to raczej DJ Kaszpirowski!  

.

 

W rytm transowego beatu DJ Kaszpirowski ponownie hipnotyzuje tłumy - tym razem młodych i roztańczonych clubbersów - swoim głębokim i przeszywającym na wskroś spojrzeniem oraz słynnym "adin, dwa, tri".

.

 

Dobrze, że Netia wróciła do tego mocnego konceptu kreatywnego, bo przecież już sama postać hipnotyzera daje mnóstwo ciekawych możliwości kreatywnych, a Tomasz Kot ewidentnie dobrze czuje się w tej roli.  Brawa dla copywritera za "majcie oczy na telebimkach"!

 

agencja:  Brasil

 

Sama Hipnotyzująca Promocja II wzmocniona o dodatkowy argument czyli bon podarunkowy o wartości 100 zł na zakupy w zamian za podłączenie internetu i telefonu do 10 grudnia 2010 z pewnością znów przyciągnie sporo nowych klientów.  Na stronie internetowej Netii można sobie ściągnąć dzwonek na telefon ze ścieżką dźwiękową z najnowszego transowego spotu telewizyjnego.  Tyle ode mnie przed urlopem - czas na wypoczynek - następny wpis na blogu najwcześniej po 6 grudnia!

.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Stella Artois - piwo stworzone z myślą o świętach

piątek, 26 listopada 2010 1:08

Zaledwie miesiąc temu pisałem o ciekawym nowym spocie eksportowego belgijskiego piwa Stella Artois pt. Apartomatic, a tymczasem już pojawiła się nowa świąteczna reklama tej marki przygotowana na rynek amerykański.  Najnowszy spot - zatytułowany Ice Lounge [Lodowa Kanapa] - tradycyjnie już podkreśla europejskie korzenie, długą tradycję marki i jej wysoką jakość. 

.

agencja:  Mother

 

Akcję spotu umiejscowiono w latach 60-tych we francuskim lub beligijskim miasteczku, gdzie odbywa się wielki konkurs na najlepszą rzeźbę w lodzie. Prosta, ale jakże wciągająca historyjka, którą Amerykanie z pewnością obejrzą z otwartymi ustami... Rzeźbiarze próbują zrobić jak najlepsze wrażenie na komisji konkursowej i z pasją tworzą wspaniałe lodowe rzeźby. Z podobnym zaangażowaniem tworzone jest piwo Stella Artois - Originally crafted for Christmas - jak głosi slogan zamykający ten uroczy spot. 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Winterfresh czy Mentos Pure Fresh - która guma zapewni Ci lepsze zbliżenie?

czwartek, 25 listopada 2010 0:50

Guma do żucia Winterfresh firmy Wrigley od zawsze gwarantowała mroźną świeżość oddechu, ale od niedawna ma groźnego rywala - jest nim Mentos, który odważnie zaczął się rozpychać w kategorii gum do żucia.  Aktualnie Mentos promuje gumy do żucia Mentos Pure Fresh, a spot telewizyjny jest w zasadzie nie do przebicia...

.

 

Mentos Pure Fresh wykorzystuje tagline: Zniewalająca świeżość, co w spocie zostało bardzo dosłownie zobrazowane.  Mina ojca - bezcenna, a dziadek pstrykający zdjęcia po prostu wymiata...  Widać jednak, że spot przysłano z centrali - gdzie u nas takie domy z gankami? - zrealizowany zapewne na wszystkie rynki europejskie.  Tymczasem Winterfresh oferuje nam bardzo swojskie klimaty - przystanek autobusowy w dużym mieście, chłopak czeka, aż w końcu podjeżdża autobus - oczywiście załadowany ludźmi po same drzwi...  Nic tylko sięgnąć po Winterfresh (najlepiej od razu dwie drażetki!), żeby sobie ułatwić szybkie zbliżenie z jakąś miłą współpasażerką.

 

agencja:  BBDO Warszawa

 

Narrator zachęca, by podzielić się świeżym oddechem z innymi - no cóż, brzmi to co najmniej dwuznacznie w zestawieniu z warstwą wizualną. Tym bardziej, że tagline marki Winterfresh to:  Ułatwia zbliżenie. Wiemy już więc, co narrator miał na myśli i dlaczego dziewczyna w autobusie wygląda na podejrzanie mocno rozbudzoną po wyjściu chłopaka... Jakby nie patrzeć, obie reklamy są dokładnie o tym samym, ale komunikują to za pomocą zupełnie innych środków.

 



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Neandertalczycy tracą "bezlik rozmów" w najnowszej kampanii Simplusa

środa, 24 listopada 2010 22:42

Kreatywni z agencji 303 wyciągnęli z archiwum kolejny kultowy, choć nieco zakurzony, przebój kinowy i przerobili go na wyrazistą kampanię prepaid'owej marki Simplus.  Najnowszy spot Simplusa nawiązuje bowiem do francuskiego filmu Walka o ogień [oryginalny tytuł "La Guerre du feu"], który w 1981 roku zrealizował Jean-Jacques Annoud. 

.

agencja:  303

 

Walka o ogień zdobyła Oscara za charakteryzację i była wielkim przebojem kinowym w zamierzchłych latach 1980-tych. Ciekaw jestem tylko czy współcześni nasto- i dwudziestolatkowie, do których adresowana jest oferta Simplusa, w ogóle kojarzą ten film, bo w TV nie jest on przypominany zbyt często. Nawet jeśli nie kojarzą, to istnieje szansa, że reklama spełni "nieplanowaną" funkcję edukacyjną i sprawi, że niektórzy ściągną sobie film Annoud'a z internetu...

.

.

Akcja Walki o ogień rozgrywała się 80 000 lat temu i zaczynała się w momencie napadu plemienia homo erectus na plemię zacofanych neandertalczyków. W jego wyniku neandertalczycy tracili ogień, który w tamtych czasach zapewniał bezpieczeństwo i przetrwanie. Trzech najodważniejszych z jaskiniowców wyrusza więc na poszukiwanie nowego źródła ognia dla ich plemiona.  Spot Simplusa nawiązuje bezpośrednio do tego fragmentu filmu.

.

.

Jednak w reklamie Simplusa neandertalczycy nie tracą ognia - co z resztą wyraźnie ich dziwi - zabrano im tylko Bezlik Rozmów czyli aktualną promocję Simplusa pozwalającą po pierwszej minucie rozmowy dalej rozmawiać już za darmo ze wszystkimi w sieci Plusa.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Pure Blonde - piwo z miejsca znacznie bardziej czystego niż Twoje myśli

niedziela, 21 listopada 2010 21:57

Pure Blonde [Czysta Blondyna] to australijska marka piwa, należącego do Foster's Group, wprowadzonego na rynek w 2004 roku. Głównym wyróżnikiem tej marki jest niska zawartość węglowodanów - aż o 70% mniej niż w tradycyjnym piwie.

.

.

Jest to obecnie najszybciej rosnąca marka butelkowanego piwa w Australii, co z pewnością jest też zasługą dość oryginalnej komunikacji reklamowej prowadzonej przez Pure Blonde.  Slogan reklamowy marki, wokół którego tworzone są spoty reklamowe, brzmi:  From a place much more pure than yours  [Z miejsca znacznie bardziej czystego niż twoje], a owym czystym miejscem jest idylliczna kraina Brewtopia, zamieszkana przez skandynawskie blond-piękności w białych strojach, białe pegazy i z nieograniczonym zapasem piwa Pure Blonde.  Strategię kreatywną dość dobrze oddaje najnowszy spot pt. Pardon, w którym dwóm typowym amatorom piwa Pure Blonde udaje się dotrzeć do mitycznej Brewtopii...

.

agencja:  Clemenger BBDO, Melbourne

 

Jak widać w załączonym spocie grupa docelowa piwa Pure Blonde nie potrafi się odnaleźć w idyllicznej Brewtopii i jednym swoim "beknięciem" niszczy tą misterną konstrukcję.  Na szczęście piwo Pure Blonde dostępne jest również w mniej czystych miejscach...

.

 

W poprzedniej kampanii Pure Blonde z 2009 roku pt. Dove Love mężczyzna znajduje zranionego białego gołębia (przybysz z Brewtopii?) - w jego oczach dostrzega tę wspaniałą mityczną krainę, do której każdy prawdziwy piwosz chciałby choć raz trafić. Opiekuje się więc białym gołębiem licząc, że jak ten wyzdrowieje, to może zaprowadzi go do krainy Pure Blonde... 

.

 

W tle spotu możecie usłyszeć znany klasyk z repertuaru Simon & Garfunkel pt. Homeward Bound w nowym wykonaniu niejakiego Cornel'a Wilczek.

.


 

Pierwszy spot piwa Pure Blonde, który ukonstytułował wizerunek mitycznej krainy, z której jak głosi slogan marki pochodzi to piwo, pojawił się w 2007 roku. Młode zwierzątka: tygryski, misie, owieczki, białe gołębie oraz czyste powietrze i źródlana woda, a w tle anielskie chóry... no i te piękne posągowe blondynki napełniające butelki Pure Blonde bezpośrednio w strumieniu... Aż tu nagle podjeżdża tir po nową dostawę Pure Blonde i wysiada z niego opasły, spocony kierowca, który na każdym kroku miesza z błotem tę dziewiczo czystą krainę!

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

niedziela, 28 maja 2017

Licznik odwiedzin:  25 837 739  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 25837739
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6249
Bloog istnieje od: 3425 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Bloog.pl