Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 408 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

ING Życie drażni ego typowego Polaka zachęcając do oszczędzania na emeryturę

poniedziałek, 31 października 2011 0:38

Temat naszych przyszłych emerytur od jakiegoś czasu gości w mediach. Wiadomo, że ich wysokość może być mało satysfakcjonująca, a jednak wciąż bardzo niewielu Polaków interesuje się innymi niż obowiązkowe formami oszczędzania na starość. Towarzystwo ubezpieczeń ING Życie od września prowadzi kampanię reklamową, która - jak sądzę - całkiem sprytnie wbija szpilę w mózgi współobywateli i drażni ich wrażliwe ego.

.

Czyż można było lepiej wycelować niż zadając takie właśnie prowokacyjne pytania, jakie serwuje nam ING Życie na swoich billboardach i citylightach?  W końcu żadna znajoma, kolega czy sąsiad nie powinni mieć 1000 zł emerytury więcej od nas! Co najwyżej, to my możemy mieć 1500 zł więcej od nich...

No właśnie, typowe dla nas cechy zostały zgrabnie wykorzystane, by przyciągnąc uwagę, ale sama kampania ma charakter niemal społeczny, bo kwestia oszczędzania na emerytury to nie tylko kwestia zysków dla ING Życie, ale całkiem realny problem, z którym każdy z nas będzie się musiał prędzej czy później zmierzyć. A im prędzej, tym większa szansa że skutecznie!

agencja: Grandes Kochonos


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Zrobisz wszystko, żeby móc prowadzić nowego Volkswagena Jetta

niedziela, 23 października 2011 19:52

Rzadko na moim blogu mam okazję pisać o reklamach pochodzących z Azji, ale dziś trafiłem na spot pochodzący z Indii, który mógłby się sprawdzić pod każdą szerokością geograficzną. Spot zatytułowany Flyboy opowiada niesamowitą historię chłopca, który urodził się ze skrzydłami. Pomimo początkowych problemów skrzydła zapewniły mu sławę i powodzenie, ale gdy któregoś dnia zobaczył nowego Volkswagena Jetta...

.

agencja: DDB Mudra Group, Mumbai (Indie)

reżyseria:  Hamish Rothwell


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Mądre oczy zobaczą świetną reklamę outdoorową soczewek Acuvue

czwartek, 20 października 2011 22:24

Dziś krótko i bez owijania w bawełnę - strasznie mi się podoba poniższa reklama soczewek kontaktowych Acuvue!  Bardzo prosty, wręcz banalny pomysł wykorzystania motywu tablicy służącej do badania wzroku sprawdza się na citylightach rewelacyjnie.

.

.

Druga zaleta tej kampanii to jej społeczny wymiar - zachęcanie ludzi do badania wzroku przynajmniej raz w roku zamiast bezpośrednio promować zakup soczewek Acuvue.  Oczywiście istnieje ryzyko, że część osób które zetknęły się z tą reklamą nie dostrzeże delikatnego brandingu marki Acuvue, to jednak jeśli trafią do okulisty na badanie wzroku będzie to już połowa sukcesu tej kampanii.  Podejrzewam, że koncern Johnson & Johnson zadbał już, by w gabinetach okulistycznych polecano soczewki Acuvue.

.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

On, ona i oni też... powinni byli iść do Specsavers po okulary

wtorek, 18 października 2011 1:35

Największa brytyjska sieć salonów optycznych - Specsavers - z sukcesem kontynuuje swój kultowy już format reklamowy oparty na sloganie: Should've gone to Specsavers [Powinien był iść do Specsavers]. 

W tym tygodniu swoją premierę miał najnowszy spot pt. Sauna, którego bohaterem jest pewien gość hotelowy...

.

 

W spocie, który jak zwykle Specsavers przygotowało "in-house", zobaczyć możemy celebrytę - jest nim Gordon Ramsay czyli słynny szkocki szef kuchni i restaurator, znany z programu telewizyjnego Hell's Kitchen.

Przy okazji obejrzyjmy też dwa inne spoty Specsavers, które również pojawiły się w tym roku.  Kolejny zatytułowany Station, to po prostu kwintesencja sennego koszmaru młodej zakochanej dziewczyny o niezbyt dobrym wzroku...

.

 

A przecież wystarczyło £25, by mieć nową parę okularów w Specsavers!

No i na deser proponuję Wam spot pt. Ferry [Prom], którego bohaterami jest stateczna para brytyjskich emerytów - chcieli wjechać na prom, marzyły im się bezcłowe zakupy, a trafili w sam środek manewrów wojskowych...  Reklama promowała specjalną zniżkę 25% dla osób powyżej 60 roku życia.

.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Męski striptease jako nagroda za wysiłek fizyczny dla odchudzających się pań?

poniedziałek, 17 października 2011 0:10

Francuska marka wody mineralnej Contrex, należąca obecnie do koncernu Nestle, wypuściła właśnie dość nietypową kampanię pt. Contrexperience. Kampania targetuje głównie płeć piękną i pozycjonuje wodę Contrex jako partnera w odchudzaniu się, ale sposób w jaki to robi jest rzeczywiście oryginalny.

.

.

Spot zrealizowany w konwencji radosnego happeningu czy publicity stunt pokazuje, że spalanie zbędnych kalorii wcale nie musi być nudne, a kobiety można zachęcić do wysiłku fizycznego na różne sposoby ;-)

.

agencja:  Marcel Paris


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 582 048  

Kalendarz

« październik »
pn wt śr cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28582048
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl