Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 263 338 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Muzyka w reklamie - skarpetkowy BZ WBK, cudowny Fiat Bravo i tętno Sony Bravia

czwartek, 31 stycznia 2008 21:48

Zawsze uważałem, że dobra muzyka w reklamie TV lub radiowej może uratować nawet kiepski spot. A w przypadku dobrej reklamy, to już po prostu daje absolutny ideał, gdy całości dopełnia zapadająca w pamięć melodia czy piosenka.  Z ostatnich polskich reklam muszę wyróżnić bank BZ WBK i jego kampanię telewizyjno-radiową z "wyrzucanymi przez okna skarpetkami" prowadzoną pod hasłem: Nadchodzi nowa era oszczędzania.   Sam pomysł kreatywny jest może dość banalny, choć daje się atrakcyjnie pokazać wizualnie. Mam tu na myśli te setki kolorowych skarpet spadających z nieba na miasto.  Myślę jednak, że ta kampania przeszłaby bez echa gdyby nie wpadająca w ucho i dająca się łatwo zanucić pioseneczka zaczynająca się od słów "Tomorrow is another day...".
.
 
agencja: Men at Work
.

Właśnie ten prosty kawałek muzyki powoduje, że na samą reklamę reaguję pozytywnie i wręcz chętnie ją oglądam.  Ciekaw jestem czy inni odbiorcy też tak reagują? 


Z zagranicznych kreacji na pewno przukawają ucho takie reklamy jak wizerunkowy spot Fiata Bravo z niesamowitą włoską piosenką Gianny Nannini - Meravigliosa Creatura i pięknymi zdjęciami owego cudownego stworzenia koncernu z Turynu.
.

agencja: Leo Burnett
.

...no i niezmiennie Sony Bravia i muzyczny leitmotif jej kampanii Heartbeats w wykonaniu Jose Gonzaleza.
.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Startuje "Happiness Factory" - ciąg dalszy kampanii Coca-Cola

sobota, 19 stycznia 2008 19:54

Na WP pojawił się billboard reklamujący wielką premierę nowego filmu reklamowego marki Coca-Cola pod nazwą "Happiness Factory". Cała akcja jest tak prowadzona jakby chodziło o premierę wielkiej hollywoodzkiej produkcji - zapowiadające "trailery", kampania zapowiadająca premierę i specjalny mini-site www.happinessfactory.pl.  Coca-cola na premierowe pokazy wykupiła najlepsze breaki reklamowe w niedzielę 20.01 po FAKTach w TVN i po WYDARZENIAch w Polsacie. Film jest kontynuacją komunikacyjnej platformy "The Coke Side of Life"...

 

 
Sam film ma iście kinowy rozmach i trwa aż 3:30, co jak na spot reklamowy jest dość wyjątkową długością.
.

agencja: Wieden + Kennedy Amsterdam


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

WIELKA WYPRZ ... w Plusie

środa, 16 stycznia 2008 9:34
  Tradycyjnie już miło zobaczyć i usłyszeć oryginalne pomysły leksykalne spod pióra copywriterów agencji PZL w kampanii "Wielka Wyprz" dla Plusa. Lubię takie odważna zabawy językowe, prowokacje i mruganie okiem...  Całe to hasło nieodparcie kojarzy mi się z wielkim wieprzem, ale może to tylko moje skojarzenia ;-)  W każdym razie Plus ma u mnie kolejnego plusa i to nie dla tego, że jestem wiernym klientem tej marki od ponad 9 lat.

Kampanie Plusa z Kabaretem Mumio nadal utrzymują palmę pierwszeństwa w nurcie radosnego słowotwórstwa i zabaw leksykalnych - "górnopółkowe telefony w ściętych cenach" oraz "system dowyrazowania słowem wielka" są hitem miesiąca ;-)
.


.


agencja: PZL
Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Reklama kosmetyków Vichy Homme skierowana do mężczyzn

poniedziałek, 14 stycznia 2008 23:41

Zawsze z radością witam próby "ucywilizowania" polskiego faceta, podejmowane przez międzynarodowych marketerów... Właśnie w polskich miastach można się natknąć na billboardy reklamujące produkty marki Vichy Homme pod hasłem: Zdrowa skóra to męska rzecz.



Hasło jest bardzo proste i w pewnym sensie banalne, ale myślę, że im więcej tego typu stwierdzeń będzie się pojawiać w mediach, tym lepiej! Skończmy wreszcie z tą chorą mitologią polskiego mężczyzny, co to ma śmierdzieć potem, koniem i tytoniem (czy czym tam jeszcze). Mężczyźni też mają prawo dbać o swój wygląd i nie ma w tym nic "niemęskiego".

Więcej szczegółów na temat męskiej skóry można znaleźć na stronie: http://vichyhomme.pl/.  


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Wirusowe "Trojan Games" - specyficzne igrzyska amerykańskiej marki prezerwatyw

piątek, 11 stycznia 2008 13:53

Marka prezerwatyw Trojan jest #1 w USA, ale w UK była do niedawna całkowicie nieznana. W Anglii marka Durex posiada ponad 50% rynku, a samo słowo "durex" jest synonimem kondoma. Firma wprowadzająca markę Trojan w UK dysponowała niedużym budżetem ATL, więc zdecydowali się na wyprodukowanie kontrowersyjnych virali w ramach akcji "Trojan Games". Trzy filmiki, w których odważnie pokazano nowatorskie dyscypliny sportowo-seksualne obejrzano już ponad 36 mln razy w sieci... Marka Trojan niskim kosztem stała się rozpoznawalna nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w innych państwach Europy.
.

 
 

  
.

Kilka odważnych i zabawnych filmów wirusowych można też znaleźć dla innych mniej znanych marek prezerwatyw, np. Trust czy Pronto - polecam ;-)
.


.

Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

piątek, 18 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  27 340 653  

Kalendarz

« styczeń »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 27340653
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6253
Bloog istnieje od: 3507 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl