Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 272 411 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Nie próbujcie robić wszystkiego, o czym pisze weekendowy dodatek do THE GUARDIAN

poniedziałek, 13 stycznia 2014 0:07
Skocz do komentarzy

Pół roku temu angielski dziennik The Guardian wraz z jego niedzielną wersją The Observer rozpoczął kampanię promującą ich weekendowe dodatki pod hasłem We Own The Weekend [Weekend należy do nas], której celem było całkowite zawłaszczenie weekendu przez The Guardian/The Observer.

.

.

W zabawnych spotach The Guardian przekonywał, że skutki nie czytania jego weekendowych dodatków mogą być naprawdę opłakane - w spocie powyżej Greg nie przeczytał niedzielnego dodatku technologicznego do The Observer i teraz musi wytłumaczyć żonie, co to takiego "megaglove" i dlaczego nie mają już telewizora.  A w spocie poniżej niejaka Clare nie zapoznała się z sobotnim dodatkiem kulinarnym do The Guardian i postanowiła samodzielnie podbić weekend swoją paellą - niestety ona i jej goście nie będą tego dobrze wspominać...

.

.

Tak więc cała idea pierwszej części kampanii polegała na pokazaniu ekstremalnie wyolbrzymionych negatywnych konsekwencji nie czytania weekendowych dodatków.

Natomiast w najnowszej odsłonie tej kampanii pt. Use in Moderation [Używaj umiarkowanie], która promuje specjalny dodatek Do Something [Zrób Coś], mający inspirować w zakresie nauki i najnowszych technologii, sytuacja została odwrócona - prawdziwe niebezpieczeństwo grozi nam jeśli spróbujemy zrobić wszystko to, o czym przeczytamy w Do Something! Po prostu to za dużo jak na jedną istotę ludzką, ale Ian - bohater poniższej reklamy - chciał jednak spróbować wszystkiego. To był pojedynek Ian vs The Weekend, ale Ian przegrał...

.

agencja: BBH London (UK)

Podziel się
oceń
4
0


poniedziałek, 20 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  28 582 063  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

O mnie

Robię to, co lubię i mam nadzieję, że zawsze tak będzie. Kocham swobodę tworzenia i próbowania nowych rzeczy. Jestem otwarty na eksperymenty. Zadaje trudne pytania! Nie znoszę zaściankowości i konserwatyzmu w każdej dziedzinie.

O moim bloogu

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gro...

więcej...

W świecie reklamy i marketingu pojawia się mnóstwo ciekawych projektów, których nie sposób zapamiętać i skatalogować. Niektóre to perły, a inne okazują się spektakularnymi porażkami. W tym miejscu gromadzę informacje o inspirujących akcjach i błędach, których lepiej nie powtarzać. Wybór opisywanych kampanii i projektów jest subiektywny, ich ocena również.

schowaj...

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 28582063
Wpisy
  • liczba: 775
  • komentarze: 6397
Bloog istnieje od: 3601 dni

Ulubione strony

Kanał YouTube

Moje inne blogi

Współredagowane

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Pytamy.pl